سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۴:۴۶:۱۱

نقش زنان استان مرکزی در انقلاب اسلامی تبیین می‌شود

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مرکزی گفت: نقش زنان استان مرکزی در انقلاب اسلامی تبیین می‌شود.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مرکزی:

نقش زنان استان مرکزی در انقلاب اسلامی تبیین می‌شود

نقش زنان استان مرکزی

نقش زنان استان مرکزی در انقلاب اسلامی تبیین می‌شود

به نقل از تسنیم، زهرا فرجی ظهر امروز در مراسم صبح خاطره شمیم بهشت به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی که در محل فرهنگ‌سرای آیینه شهرستان اراک بزرگزار شد با اشاره به حضور همیشگی بانوان ایرانی در تمامی عرصه‌های مختلف از جمله انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اظهار داشت: بانوان ایرانی با حضور پر رنگ در دوران دفاع مقدس از جان و فرزندان رشید خود مایه گذاشتند و مردان کشور با پشتیبانی و حمایت بانوان در هر مسیری مانند دفاع مقدس که گام برداشتند قوت و قدرت گرفته‌اند.

وی افزود: بازخوانی اهداف خیزش انقلابی مردم ایران به خصوص نقش محوری بانوان در انقلاب اسلامی، نقشه راه روشنی از حرکت کشور برای دست یابی به قله‌های افتخار و موفقیت ترسیم می‌کند.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مرکزی تصریح کرد: اخلاق ومنش بانوان که از اخلاق فاطمی و سیره زینبی نشات گرفته و باید همچنان سرلوحه تربیتی دختران کشورباشد.

فرجی بیان کرد: دختران جوان امروز ایران اسلامی باید فداکاری‌های بانوان دوران انقلاب به خصوص مادران و همسران شهداء را در جریان جنگ تحمیلی به خوبی درک کرده و با آرمان‌های نظام اسلامی و اهداف امام(ره) و منویات رهبرمعظم انقلاب مانوس شوند.

وی با بیان اینکه استحکام خانواده بر پایه‌ مبانی دینی می‌تواند در مقابل حمله‌های گوناگون دشمنان مقاومت کند گفت: بانوان امروز جامعه ایران اسلامی وظیفه دارند با الگو گیری از سیره حضرت زهرا(س) نسبت به تحکیم بنیان خانواده تلاش کرده و با نهادینه کردن مفاهیم دینی در خانواده هجمه های فرهنگی دشمنان را خنثی کنند.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مرکزی عنوان کرد: نقش و جایگاه زنان جامعه در توسعه کشور پر رنگ و غیر قابل کتمان است، بسیاری از بانوان ایرانی با وجود محدودیت مالی و امکانات از توانمندی‌های بالایی در بخش‌های مختلف برخوردار هستند و می‌توانند با ظرفیت بالا تحول اقتصادی ایجاد کرده و رونق و برکت به خانواده و در نهایت به کل جامعه ببخشند که باید از این توانمندی بانوان در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی بهره جست.

به گزارش تسنیم، در ادامه این آیین صبح خاطره شمیم بهشت، سرهنگ علی جلالی از جانبازان شیمیایی 70 درصد استان مرکزی و مریم کاتبی از امدادگران هشت سال دفاع مقدس به بیان خاطرات خود از جنگ تحمیلی پرداختند.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت