چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۲۲:۰۵:۴۶

نقد مشفقانه و منصفانه لازمه کار صدا و سیما در پیگیری مطالبات مردم است

معاون امور استان‌های صدا و سیما گفت: یکی از رسالت‌های صدا و سیما پیگیری مطالبات مردمی است که باید با نقد مشفقانه و منصفانه از نحوه عملکرد مسئولان همراه باشد.

معاون صدا و سیما در اراک:

نقد مشفقانه و منصفانه لازمه کار صدا و سیما در پیگیری مطالبات مردم است

صدا و سیما

نقد مشفقانه و منصفانه لازمه کار صدا و سیما در پیگیری مطالبات مردم است

به نقل از تسنیم، علی دارابی ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیرکل صدا و سیمای استان مرکزی که در فرهنگسرای شهر اراک برگزار شد با اشاره به رسالت رسانه ملی اظهار داشت: در حوزه مسائل رسانه ملی، در دین، اوقات فراغت، دانش‌افزایی و حوزه‌های دیگر برای اینکه رسانه ملی بتواند وظایف خود را به خوبی انجام دهد، به حمایت سه قوه نیاز دارد.

وی افزود: میدان اصلی اجرا به دست دولت و مقامات دولتی است، صدا و سیمای مطالبه‌گر مردم بوده و باید در این زمینه نقد مشفقانه و منصفانه را داشته باشد، همراه با بیان مطالبات مردم باید در مقابله با تهاجمات دشمنان برنامه‌های مقابله‌ای را داشته باشیم و اگر وحدت، انسجام و اتحاد در این زمینه محکم باشد دشمنان راه به چایی نمی‌برند.

معاون امور استان‌های صدا و سیما تصریح کرد: تحریم‌ها و تمدیدها همواره بوده اما آنچه که سبب اقتدار ایران بوده، همدلی و همراهی مردم تحت ولایت و رهبری مقام معظم رهبری است.

دارابی با اشاره به انتصاب مدیرکل جدید صدا و سیمای استان مرکزی گفت: سقف خدماتی که برای مدیران در مراکز در نظر گرفتیم پنج سال است، خراسان شمالی استان تازه تاسیسی است و نیاز به مدیری جنگنده و جهادی دارد.

وی بیان کرد: 24 ساعته شدن صدا و سیمای استان از افتخارات دوران مدیرکلی سابق صدا و سیمای استان مرکزی بوده که همدلی، وحدت و جو صمیمانه ویژگی بسیار خوبی در این استان است که مدیرکل جدید صدا و سیما هم می‌تواند از این قابلیت استفاده کرده و در راستای پیشبرد اهداف رسانه ملی از آن بهره بگیرد.

معاون امور استان‌های صدا و سیما ادامه داد: مدیرکل جدید هم فردی با توانمندی‌های بسیار بوده و امیدواریم که نهایت تلاش خود را در زمینه پیشرفت بیش از پیش صدا و سیمای این استان که زادگاه بنیانگذار انقلاب اسلامی و بسیاری از مفاخر و مشاهیر کشور است داشته باشد.

دارابی اضافه کرد: 27 درصد از مشاهیر و مفاخر کشور متعلق به این استان بوده و به لحاظ صنعتی، فرهنگ و هنر و جاذبه‌های توریستی و غیره حرف‌های بسیاری برای گفتن دارند، کار صدا و سیما در استان مرکزی رو به جلو است و شرایط خوبی را برای آن پیش‌بینی می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بهره‌گیری از معارف دینی در برنامه‌های صدا و سیما بسیار مورد تاکید بوده و تاثیرگذاری دین در تمام لایه‌های زندگی را می‌توان به زیبایی دید به‌گونه‌ای که این تاثیرگذاری را به وضوح در تفاوت صحبت‌های دو رئیس جمهور ایران و آمریکا در شب گذشته شاهد بودیم.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت