چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۷:۴۴:۰۷

نقد و قضاوت منصفانه لازمه جامعه انقلابی/زبان هنر؛ بهترین ابزار برای انتقال ارزش‌ها به نسل جوان

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بااشاره به انتقادات صورت گرفته به مستند «نان گزیده‌ها» گفت: اگر در جامعه فضایی نداشته باشیم که هر کسی بخواهد آزادانه سخن بگوید، نمی توانیم مدعی شویم که جامعه انقلابی داریم.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تاکید کرد

نقد و قضاوت منصفانه لازمه جامعه انقلابی/زبان هنر؛ بهترین ابزار برای انتقال ارزش‌ها به نسل جوان

کارگران استان مرکزی

نقد و قضاوت منصفانه لازمه جامعه انقلابی/زبان هنر؛ بهترین ابزار برای انتقال ارزش‌ها به نسل جوان

به نقل از دیار آفتاب، سردار محسن کریمی، فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی پیش از ظهر امروز در همایش گرامیداشت هنر انقلاب اسلامی که در مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان برگزار شد، گفت: امسال کنگره ملی ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی برگزار خواهد شد و انتظار داریم در این راستا هنرمندان بسیجی تولیدات فاخری را در بخش های مختلف داشته باشند.

کریمی اظهار کرد: هنرمندان برای برگزار شدن هر چه باشکوه‌تر این کنگره، نظرات و پیشنهادات خود را دبیرخانه این کنگره ارائه دهند و به طور قطع سپاه روح الله استان هم از این پیشنهادات حمایت خواهد کرد.

وی ادامه داد: همه تلاش ها بر این است تا کنگره را به نحو شایسته ای برگزار شود و می‌بایست همه کمک کنند تا اقدام فرهنگی خوبی را در استان داشته باشیم.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه حمایت از هنرمندان استان در دستور کار سپاه روح‌الله است، اظهار کرد: تلاش بر این است که در انجام برنامه متکی بر هنرمندان داخل استان باشیم.

کریمی با تاکید بر اینکه برای بیان ارزش های انقلاب به جامعه و نسل جوان به زبان هنر نیازمند هستیم، افزود: در این راستا لازم است هنرمندان بسیجی برای ایام مختلف سال به ویژه هفته دفاع مقدس برنامه ریزی لازم را برای تولیدات فاخر داشته باشند.

وی فلسفه وجود سپاه پاسداران را دفاع از مظلوم در داخل و خارج از کشور دانست و ادامه داد: در موضوعات کارگری که در استان اتفاق افتاده است، سپاه روح الله استان در کنار کارگران استان است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: هرکجا که سپاه قرار است قضاوت داشته باشد، واقعیت ها را قضاوت خواهد کرد و به دنبال برخی از مصلحت اندیشی‌ها نیستیم؛ اعتقاد داریم در واگذاری تعدادی از واحدهای تولیدی به بخش خصوصی، برخی از دستگاه ها به وظیفه خود را عمل نکردند و این کوتاهی ها باعث شد امروز شاهد بروز مشکلاتی برای این واحدها باشیم.

کریمی با بیان اینکه مشکلات کارگری استان به دست خود دولتمردان قابل حل است، گفت: اگر دولتمردان اراده کنند مشکلات حل می‌شود.

وی بااشاره به انتقادات صورت گرفته به مستند «نان گزیده‌ها» گفت: اگر در جامعه فضایی نداشته باشیم که هر کسی بخواهد آزادانه سخن بگوید، نمی توانیم مدعی شویم که جامعه انقلابی داریم.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اضافه کرد: البته با کسانی که بخواهند از مشکلات کارگری سوء استفاده کنند و جامعه را ملتهب و امنیتی سازند، مخالف هستیم.

کریمی با اشاره به اینکه جوانان هنرمند بایستی فرصت جوانی را قدر بدانند، ادامه داد: جوانان هنرمند به عنوان افسر جنگ نرم هستند که باید همواره در میدان حضور داشته باشد و در برابر توطئه دشمنان ایستادگی کنند.

وی با تاکید بر اینکه هجمه های دشمنان از طریق جنگ نرم علیه امت اسلامی برای از بین بردن سبک زندگی اسلامی و تغییر زیر ساخت فکری جامعه و تغییر  الگوها هستند، افزود:  باید تلاش کنیم با زبان هنر در برابر این توطئه دشمنان ایستادگی کنیم.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت