یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۹:۳۹:۲۷

نقاط حادثه‌خیز استان مرکزی ایمن سازی می‌شود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی از احداث چهار زیرگذر در استان خبر داد و گفت: این زیر گذرها از نقاط پرحادثه استان هستند که با بهره‌برداری از آنها این نقاط پرحادثه برطرف می‌شود.

نقاط حادثه‌خیز استان مرکزی ایمن سازی می‌شود

نقاط حادثه‌خیز استان مرکزی

نقاط حادثه‌خیز استان مرکزی ایمن سازی می‌شود

به نقل ازخبرگزاری تسنیم ،علی زندی‌فر، با اشاره به نقاط پرحادثه استان اظهار داشت: چهار زیرگذر به منظور برطرف‌سازی نقاط پرحادثه استان درحال احداث است که احداث این زیرگذرها با پیشرفت فیزیکی 60 درصدی درحال انجام بوده و شامل چهار زیرگذر سه راهی آوه، حاجی‌آباد، نادرآباد و تقاطع شهرک پرندک می‌‌شوند که تا اواسط سال آینده به بهره‌برداری می‌رسند.

وی با اشاره به زیرگذر سه راهی آوه-ساوه به سلفچگان گفت: تاکنون 600 میلیون تومان برای اجرای باکس این زیرگذر هزینه شده و برای تکمیل راه‌های دسترسی و آسفالت آن به 750 میلیون تومان دیگر اعتبار نیاز است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی تصریح کرد: زیرگذر روستای حاجی‌آباد در کیلومتر چهار محور اراک-سلفچگان هم 600 میلیون هزینه داشته است.

زندی‌فر بیان کرد: اصلاح و احداث زیرگذر تقاطع روستای نادرآباد در محور آشتیان-فرمهین با کمک یک خیر درحال انجام است که تاکنون از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل  جاده‌ای استان 350 میلیون تومان هزینه شده و زیرسازی و آسفالت این زیرگذر که از نقاط پرحادثه شهرستان آشتیان است به 450 میلیون تومان اعتبار دیگر نیاز دارد تا  به بهره برداری برسد.

وی عنوان کرد: اجرای باکس تقاطع شهرک صنعتی پرندک محور قدیم ساوه–تهران هم با اعتبار 600 میلیون تومان تکمیل شده  و در ادامه برای تکمیل رمپ‌های ورودی و خروجی زیرگذر مبلغی بالغ بر 700 میلیون تومان نیاز دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی با اشاره به مشکلات احداث زیرگذرها که از نقاط پرحادثه محسوب می‌شوند گفت: هر 4 زیرگذر از زمین‌های کشاورزی عبور می‌کند که آزادسازی زمین با مشکلاتی مواجه است.

زندی‌فر عنوان کرد: در برخی شهرستان‌ها فرمانداری‌ها برای جابه جایی شبکه‌های تاسیسات زیربنایی  و معارضان دخالت کردند و 50 درصد مشکلات برطرف شده است، بنابراین به همکاری دستگاه‌های خدمت‌رسان و فرمانداری‌ها برای این تقاطع‌ها نیاز داریم تا این نقاط هر چه زودتر برطرف و زیرگذرها در دسترس عموم قرار گیرند.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت