یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۱:۰۲:۱۹

نظارت نامحسوس راهنمایان گردشگری بر تاسیسات گردشگری استان مرکزی

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی گفت: راهنمایان گردشگری بر تاسیسات گردشگری استان مرکزی به صورت نامحسوس نظارت می‌کنند.

نظارت نامحسوس راهنمایان گردشگری بر تاسیسات گردشگری استان مرکزی

توانمند‌سازی سمن‌های میراث فرهنگی

نظارت نامحسوس راهنمایان گردشگری بر تاسیسات گردشگری استان مرکزی

به نقل ازتسنیم،سیدمحمد حسینی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تشکیل ستاد تسهیلات سفر استان مرکزی اظهار داشت: با توجه ویژه استاندار مرکزی مبنی بر برگزاری نوروز برتر در سال جدید، ستاد خدمات سفر استان در آخرین روز سال 96 تشکیل جلسه داد و اعضا گزارش خود را در خصوص آمادگی کمیته‌های مشخص شده ستاد به معاون عمرانی استاندار مرکزی اعلام کردند.

وی افزود: بررسی مشکلات احتمالی و راهکارها و پشت سر گذاشتن آنها مهمترین دستور جلسه امروز بود که با پیگیری مصرانه استاندار و معاونت هماهنگی عمرانی استان تمامی مشکلات بررسی و راه‌های پیشگیری و حل آنها به بحث گذاشته شد.

حسینی ادامه داد: هماهنگی و آمادگی ستاد تسهیلات و خدمات سفر استان برای نوروز 97 مثال زدنی است و امیدواریم تمامی گردشگران و هم استانی‌ها نتیجه این انسجام را در برگزاری هرچه بهتر نوروز 97 شاهد باشند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی با اشاره به نظارت مستمر در ایام نوروز گفت: در راستای اجرای وظایف و تکالیف سازمانی مبنی بر نظارت مستمر بر وفعالیت تاسیسات گردشگری از حیث کیفیت خدمات، با توجه به در پیش بودن ایام نوروز و آغاز سفر های داخلی و نظر به اعلام آمادگی تشکل‌های ملی راهنمایان گردشگری مبنی بر استفاده از ظرفیت راهنمایان مجاز در نظارت بر تاسیسات گردشگری به صورت نا محسوس، به ادارات کل استانی اجازه داده شد در چارچوب مقررات جاری نسبت به صدور کارت نظارت نا محسوس برای راهنمایان گردشگری ذی صلاح اقدام کنند.

وی افزود: به موجب دستور معاون گردشگری کشور این راهنمایان بر کلیه تاسیسات گردشگری به صورت میدانی و نامحسوس نظارت خواهند داشت و گزارش آن را به صورت مستمر به اداره کل استان ارسال می‌کنند.

حسینی اضافه کرد: تشکل‌های گردشگری با معرفی داوطلبین به اداره کل میراث فرهنگی استان ما را در این طرح یاری می‌رسانند و بدون تعهد مالی و استخدامی به انجام این طرح می پردازند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی خاطرنشان کرد: تشکل‌های گردشگری و انجمن راهنمایان بازوی اداره کل در ارتباط با اجرای هرچه بهتر برنامه‌های نوروزی هستند و امیدواریم با این طرح درصد این مشارکت بیش از گذشته شده و تمامی این تلاش‌ها به برگزاری نوروزی بهتر و مطلوب تر از هر سال بینجامد تا در سایه  نظارت مستمر گردشگران بتوانند از خدمات مطلوب تر از گذشته برخوردار شوند.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت