چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۲:۵۸:۲۱

نظارت لازم در واگذاری‌ واحدهای تولیدی وجود ندارد/نقش اثرگذار تعاونی‌ها در حوزه تولید و اشتغال

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با تاکید بر اینکه نظارت بر واحدهای تولیدی استان ضعیف است، گفت: متاسفانه به دلیل مشکلاتی که واحدهای تولیدی استان دارند بیش از ۵۰ درصد واحدهای تولیدی این استان تعطیل هستند.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی:

نظارت لازم در واگذاری‌ واحدهای تولیدی وجود ندارد/نقش اثرگذار تعاونی‌ها در حوزه تولید و اشتغال

نظارت

نظارت لازم در واگذاری‌ واحدهای تولیدی وجود ندارد/نقش اثرگذار تعاونی‌ها در حوزه تولید و اشتغال

به نقل از اراک امروز؛ آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در جمع کارکنان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی به شعار سال اشاره کرد و گفت: نقش تعاونی‌ها در تحقق شعار سال در زمینه تولید و اشتغال بسیار موثر است.

دری نجف‌آبادی با تاکید بر نقش اقتصاد بر حیات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی جوامع اظهار کرد: جامعه‌ای که از نظر سلامت و پیشرفت اقتصادی در جایگاه خوبی قرار داشته باشد با چالش‌های کمتری در بخش‌های مختلف روبه رو خواهد بود.

وی اقتصاد را رگ حیات جامعه دانست و افزود: جامعه ای که اقتصاد توانمند نداشته باشد در حقیقت جامعه‌ای مرده است.

امام جمعه اراک بر بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در کشور برای تقویت اقتصاد تاکید کرد و گفت: تربیت نیروی انسانی ماهر، ایجاد صنایع تبدیلی، بهره‌گیری مناسب از ظرفیت‌ها و منابع و … در تقویت اقتصاد کشور اثرگذار است.

امام جمعه اراک به مشکلات متعدد واحدهای تولیدی استان مرکزی اشاره کرد و گفت: علیرغم حضور وزرا و جلساتی که درخصوص مشکلات صنایع مطرح شد همچنان مشکلات واحدهای تولیدی پا برجا است.

وی با اشاره به اینکه سفر وزرا به استان مرکزی به جز صرف هزینه و وقت مسئولان تاثیر دیگری نداشته است، افزود: از دولت انتظار داریم با جدیت مشکلات را پیگیری کند و در واگذاری واحدهای تولیدی دقت بیشتری داشته باشد تا شاهد ایجاد مشکلات در این خصوص نباشیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی به وجود بیش از ۳۰۰۰ واحد تولیدی در استان اشاره کرد و ادامه داد: متاسفانه به دلیل مشکلاتی که واحدهای تولیدی استان دارند بیش از ۵۰ درصد واحدهای تولیدی این استان تعطیل هستند.

وی با تاکید بر اینکه نظارت بر واحدهای تولیدی استان ضعیف است، افزود: یکی از واحدهای تولیدی استان با ایجاد ۱۲ شرکت زیرمجموعه اقدام به دریافت تسهیلات و خرید سهم در سایر استان‌ها کرده است در حالیکه معوقات کارگران خود را هنوز پرداخت نکرده است.

امام جمعه اراک با اشاره به اینکه استان مرکزی ظرفیت‌های خوبی در بخش‌های مختلف دارد، خاطرنشان کرد: امیدواریم با ترویج فرهنگ کار، تولید و سخت کوشی شاهد موفقیت‌های واحدهای تولیدی استان باشیم.

شعار «مرگ بر آمریکا» تبری جستن از دشمن است

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با تاکید بر دشمنی آمریکا اظهار کرد: دشمنی آمریکا علیه مسلمانان و به ویژه ملت ایران همواره وجود داشته و دارد، نباید از این موضوع غافل شد. آمریکا و هم پیمانانش از جمله آل‌سعود جنایت‌های مختلفی را علیه مسلمانان انجام داده‌اند و ما هم باید در داخل کشور با رفتار و کردار خود در برابر دشمنی آمریکا ایستادگی کنیم.

امام جمعه اراک با بیان اینکه شعار «مرگ بر آمریکا» نباید هرگز فراموش شود، افزود: شعار «مرگ بر آمریکا» تبری جستن از دشمن است.

photo_2017-09-07_09-58-43 photo_2017-09-07_09-58-45

 

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت