جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۲:۴۷:۰۳

نظارت دقیق، نیاز اصلی اجرای صحیح قوانین در کشور است

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس گفت: اجرای صحیح قوانین در کشور نیازمند نظارت دقیق و جدی است تا قانون عملیاتی شود و شاهد ثمرات تصمیم گیری ها و برنامه ریزی ها باشیم.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس:

نظارت دقیق، نیاز اصلی اجرای صحیح قوانین در کشور است

به نقل از  خبرگزاری مهر، محمد حسینی بعد از ظهر جمعه در حاشیه حضور مردم آشتیان در گلزار شهدای این شهر پس از راهپیمایی ضدآمریکایی-صهیونیستی، اظهار داشت: امروز کسانی که داعش را به وجود آوردند تا در مسلمین ایجاد نفاق کنند و با شکست مواجه شدند، می خواهند با معرفی قدس شریف به عنوان پایتخت صهیونیست ها، شکست خود را جبران کنند.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس افزود: آن روز که شهید حججی به مقام رفیع شهادت نائل شد، سردار سلیمانی وعده داد که به زودی داعش نابود خواهد شد و همه مشاهده کردیم که ظرف کمتر از دو ماه جشن پیروی بر داعش را برگزار کردیم.

حسینی بیان کرد: آمریکا به انتقال سفارتخانه خود به قدس، تصور کرد که می تواند این سرزمین شریف را به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر صهیونیستی معرفی کند اما دیدیم که نه تنها جهان اسلام بلکه کشورهای اروپایی نیز به این اقدام اعترضا کردند که منجر به تعلیق این تصمیم به مدت شش ماه شد.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس در بخش دیگر سخنان خود خاطرنشان ساخت: مسئولان دستگاه های اجرایی بایستی دغدغه مردم را دغدغه خود بدانند و خدمت گذاری را سرلوحه کار قرار دهند که رضایت الهی و مردمی را به دنبال خواهد داشت.

وی ادامه داد: یکی از چالش ها در کشور موضوع بیکاری است که باید در این زمینه برنامه ریزی و اقدامات موثر به انجام برسد که پرداخت ۱۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت برای اشتغال در شهرهای کوچک، روستاها و عشایر گام مهمی در این زمینه بود.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس تصریح کرد: باید بر اجرای صحیح قوانین در کشور نظارت جدی صورت پذیرد تا بتوانیم شاهد ثمرات مثبت تصمیم گیری ها و برنامه ریزی ها باشیم.

حسینی عنوان کرد: در لایحه بودجه سال ۹۷، دو مساله ارتقای سطح معیشت مردم و فقرزدایی و همچنین فراهم سازی زیرساخت اشتغال مورد توجه دولت قرار گرفته و می طلبد که این مباحث در سطح قانون باقی نماند و اجرایی شود.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس در بخش دیگر سخنان خود گفت: عملیات تعریض محور راهجرد – آشتیان در دست اقدام است و حدود دو کیلومتر از این مسیر باقی مانده که امیدواریم تا دهه فجر سال جاری به پایان برسد و یکی از مشکلات جاده ای مردم این شهرستان رفع شود.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت