یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۳:۴۲:۱۳

نظارت و دقت در انتخاب اساتید حوزه قرآنی افزایش یابد

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: نسبت به اساتید حوزه قرآنی باید نظارت و دقت بیشتری وجود داشته و سیستم سلامت این افراد تضمین شده باشد تا سوژه به دست دشمنان برای سوءاستفاده ندهیم، از این اشکالات متاسفانه در استان ما هم وجود دارد.

نظارت و دقت در انتخاب اساتید حوزه قرآنی افزایش یابد

نظارت و دقت در انتخاب اساتید حوزه قرآنی

نظارت و دقت در انتخاب اساتید حوزه قرآنی افزایش یابد

به نقل ازخبرگزاری تسنیم،آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی پیش از ظهر امروز در دیدار با رئیس دارالقرآن کشور اظهار داشت: باید تا جایی که امکان دارد و در توان است بر روی مفاهیم، قرائت و تلاوت قرآن کار کنیم زیرا اهمیت و ارزش  قرآن در زندگی ما بسیار قابل توجه بوده و بزرگترین و بهترین سرمایه برای آخرت انسان ابتدا قرآن و سپس ولایت اهل بیت(ع) است.

وی افزود: با توجه به اینکه قرآن کتاب دین و زندگی است، باید ارتباط و همکاری مردم با سازمان‌هایی نظیر تبلیغات اسلامی، جامع قرآنی، وزارت ارشاد و غیره بیشتر و گسترده‌تر باشد، در استان مرکزی هم در هر موردی ما آماده کمک و همکاری هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: نسبت به اساتید حوزه قرآنی باید نظارت و دقت بیشتری وجود داشته و سیستم سلامت این افراد تضمین  شده باشد تا سوژه به دست دشمنان برای سوءاستفاده ندهیم، از این اشکالات متاسفانه در استان ما هم وجود دارد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی بیان کرد: عزت، اقتدار و شخصیت اساتید باید همانند حاملان قرآن کریم باشد و افراد باید از شرایط و استانداردهای لازم اخلاقی، تربیتی، دینی، روابط اجتماعی و روابط خانوادگی به شکل 100 درصد برخوردار باشند، در این موضوع با کسی تعارف نداریم زیرا این مسئله شوخی‌بردار نیست.

وی ادامه داد: اوقاف درآمدهای خوبی دارد و همانند یک اسب قدرتمند است که به یک اسب‌سوار ماهر نیاز دارد تا آن را به خوبی مدیریت کند و از منابع آن استفاده خوب و مناسب داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی عنوان کرد: امکانات موجود در سازمان اوقاف باید با تدوین برنامه‌های مناسب مورد استفاده قرار گیرند زیرا طرفیت مطلوب موجود در اوقاف زمینه لازم برای انجام اقدامات موثر و مفید فایده را دارد.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت