سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت: ۰۷:۳۰:۱۸

نزدیک به نیمی از راه‌های تفرش چشم انتظار وعده مسئولان برای آسفالت

براساس اعلام مسئولان، تفرش از جمله شهرهای استان مرکزی است که بیشترین راه‌های روستایی خاکی را به خود اختصاص داده و حدود ۴۰ درصد از این راه‌ها آسفالت نشده است.

حال نزار جاده‌های روستایی؛

نزدیک به نیمی از راه‌های تفرش چشم انتظار وعده مسئولان برای آسفالت

به نقل از ندای تفرش، وجود جاده‌های خاکی در مسیرهای روستایی تفرش از جمله مشکلات راه‌های این شهرستان است.

براساس اعلام مسئولان، تفرش از جمله شهرهای استان مرکزی است که بیشترین راه‌های روستایی خاکی را به خود اختصاص داده و حدود ۴۰ درصد از این راه‌ها آسفالت نشده است و این موضوع علاوه بر اینکه مشکلات گرد و خاک را در تابستان دارد در فصل زمستان نیز تردد را برای خودروهای عبوری سخت‌ می‌کند.

.

در زمان بارش برف، برخی از جاده‌های روستایی خاکی تفرش مسدود می‌شود و به تبع مشکلات عدیده‌ای را برای ساکنان این شهرستان کوچک به وجود می‌آورد.

سرپرست اداره راه و شهرسازی تفرش:

تصویب ۸ طرح در حوزه راه‌های روستایی در کمیته برنامه‌ریزی تفرش

عسگری، سرپرست اداره راه و شهرسازی تفرش در گفتگو با ندای تفرش گفت: از ۳۱۶ کیلومتر راه روستایی تفرش، ۱۹۰ کیلومتر  آسفالت، ۴۵ کیلومتر شوسه و ۸۱ کیلومتر خاکی است.

عسگری اظهار کرد: ۸ طرح در حوزه راه‌های روستایی فاقد آسفالت تفرش سال ۹۶ در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان تصویب شد و مناقصه‌های آن نیز در دست اقدام است.

وی افزود: پل طریزآباد و تعدادی از مسیرهای روستایی از جمله بکلیگ به ثمردشت، فلوجرد، هفتان به محمدآباد، قزلقاش به گوگسگرد، جلایر به فرسمانه، ابره‌در به سرآبادان، فرک به ارتگل طرح‌های مصوب کمیته است که مناقصه این راه‌ها در دست پیگیری برای اجرا است.

سرپرست اداره راه و شهرسازی تفرش خاطرنشان کرد: کوهستانی بودن برخی از محورهای روستایی تفرش، انجام عملیات راه‌سازی را با مشکل مواجه می‌کند و  امکان دارد عملیات ساخت راه مرحله به مرحله و در طول چند سال انجام شود.

 اعتبارات، کیمیای اصلی انجام طرح‌های عمرانی است و ما امیدواریم طرح‌های تکمیل محورهای روستایی با قوت بیشتری پیگیری و تکمیل شود تا با گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب، ساکنان روستایی از امکانات اولیه رفاهی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت