دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۱:۲۰:۴۷

نخستین نمایشگاه توانمندی‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری زرندیه برگزار می‌شود

فرماندار زرندیه گفت: نخستین نمایشگاه توانمندی‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری شهرستان زرندیه ۲۸ تا ۳۰ آبان در شهرستان زرندیه با حضور سفارتخانه‌ها، سرمایه‌گذاران خارجی و مسئولان کشوری و استانی برگزار می‌شود.

فرماندار زرندیه :

نخستین نمایشگاه توانمندی‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری زرندیه برگزار می‌شود

هادی فدایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم ، با اشاره به برگزاری نخستین نمایشگاه توانمندی‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری شهرستان زرندیه اظهار داشت: ارائه دستاوردهای تولیدکنندگان و صنعتگران، معرفی فرصت‌ها و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و سرمایه‌پذیری، یافتن بازارهای جدید و توسعه صادرات، تلاش برای رونق و توسعه تولید ملی، بهبود فضای کسب و کار و معرفی ظرفیت‌های صنعتی شهرستان زرندیه، جهت‌دهی سرمایه‌های داخلی و خارجی، انتقال دانش و تکنولوژی نوین و همچنین ایجاد زمینه رقابت سازنده بین شرکت‌ها از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه است.

وی افزود: در شهرستان زرندیه به سبب نزدیکی به پایتخت، وجود دو شهرک صنعتی و ناحیه سرمایه‌گذاری و همچنین نزدیکی به خط راه آهن و زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری و وجود 5 شهر برای اسکان و همچنین برخورداری از لحاظ نیروی انسانی نگرانی برای سرمایه‌گذاری وجود ندارد.

فرماندار زرندیه تصریح کرد: شهرستان زرندیه باتوجه به ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری سال گذشته رتبه دوم را در جذب سرمایه‌گذاری در سطح استان مرکزی به خود اختصاص داد، تمام تلاش خود را برای تقویت زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری در این شهرستان با توجه به ظرفیت‌هایی که دارد فراهم می‌کنیم.

فدایی بیان کرد: نخستین نمایشگاه توانمندی‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری شهرستان زرندیه 28 تا 30 آبان در شهرستان زرندیه با حضور سفارتخانه‌ها، سرمایه‌گذاران خارجی،مسئولان کشوری و استانی برگزار می‌شود و نشست تخصصی با حضور سرمایه‌گذاران از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه است.

وی ادامه داد: در فرآیند توسعه اقتصادی و اجتماعی مقوله سرمایه‌گذاری موضوعی واجد اهمیت بوده و در واقع می‌توان گفت که سرمایه‌گذاری بستر لازم برای تولید و به عبارتی شراط لازم برای آن است، اقتصاددانان سرمایه را نیروی محرکه رشد و توسعه اقتصادی می‌دانند.

فرماندار زرندیه عنوان کرد: به‌کارگیری بهینه منابع تولیدی راهبردی برای توسعه و رشد اقتصادی است که در واقع در قالب همین سرمایه‌گذاری معنا می‌شود، در واقع با سرمایه‌گذاری است که می‌توان شرایط را برای ایجاد نیروی کار مولد و تولید پربازده فراهم کرد.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت