جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۶:۵۰:۵۱

نباید نمادهای فتنه و فتنه‌گری احیا شود / کاندیداها موجب خوشحالی دشمنان و یأس دوستان نشوند

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه نباید نمادهای فتنه و فتنه‌گری احیاء شود گفت: کاندیداها طوری رفتار نکنند دشمنان ما خوشحال و دوستان مایوس و همه چیز بد جلوه داده شوند.

آیت الله دری نجف آبادی:

نباید نمادهای فتنه و فتنه‌گری احیا شود / کاندیداها موجب خوشحالی دشمنان و یأس دوستان نشوند

نباید نمادهای فتنه و فتنه‌گری احیاء شود

آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان و میلاد مسعود حضرت مهدی(عج) اظهار داشت: ماه  رجب و شعبان مقدمه ای برای ورود به ماه مبارک رمضان هستند و جای امام(ره) خالی است که همه ما را به حضور در ضیافت بزرگ الهی که همه انبیاء و اولیاء ،همه صدیقین و شهداء و ملائکه مقربین حضور دارند، دعوت کنند.

وی افزود: اساس کار ما، انقلاب ما و آرمان‌های امام و رهبری  بر معنویت و تقوا  واخلاص و صفا و ولایت حضرت حق استوار شده است.

امام جمعه اراک با اشاره به نزدیک شدن به زمان انتخابات ریاست جمهوری و شوراها گفت: مسئله انتخابات مسئله بسیار مهمی است، که باید ارگان‌های نظارتی در این خصوص هوشیار باشند، کاندیداها نیز باید هوشیارانه عمل کنند و نباید آب به آسیاب دشمن بریزند و خود نقش اپوزیسیون بازی کنند.

وی ادامه داد: باید  حرمت امام، ارزش‌ها و آرمان‌ها را حفظ کنند، نکند اجماع مرکبی بسازند و چهره جمهوری اسلامی زشت و بد جلوه کند و کسانی‌که ده‌ها سال خود در خدمت آرمان‌های اسلام و قرآن و اهل البیت(ع) بوده اند همه زحمات و فداکاری‌ها را زیر سوال ببرند، زیرا برای این انقلاب و نظام بسیار خون دل خورده شده و خیلی‌ها در این راه تلاش کرده‌اند تا انقلاب  به اینجا برسد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی اضافه کرد: نکند شرایط به جایی برسد که همه فرش را از زیر پای یکدیگر بکشند و برای رسیدن به هدف‌های سیاسی همدیگر را تخریب کرده و چهره نظام را مخدوش کنند که این قبیل رفتارها دور از انصاف است.

وی بیان کرد: خدای نکرده با این اقدامات عده ای نیز تحریک شوند و حادثه بیافرینند، دستگاه‌های ذی‌ربط باید در انتخابات به 3مرحله، مرحله قبل از انتخابات، روز انتخابات و بعد از انتخابات توجه کنند و باید تمام فروض در این 3 مرحله مد نظر قرارگرفته و حکیمانه و خردمندانه نسبت به آنها اقدام شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی عنوان کرد: خود کاندیداها هم تعهدهای لازم را بدهند و مراقبت های لازم را انجام دهند تا زمینه هرگونه سوء استفاده از بین برود.

آیت الله دری نجف‌آبادی افزود: ما در سال ها قبل تجربیاتی ناگواری داشته ایم که نباید اجازه بدهیم این تجربیات تکرار بشوند، عناصری با نیت شوم و پلید دست به کارهایی بزنند، عناصری که ذره ای نسبت به روحانیت و نظام علاقه نداشته و اگر خود را به روحانیت نزدیک می کنند می‌خواهند از این لباس مقدس سوء استفاده کنند و اینها روحانیت و ارزش‌های متعالی اسلامی و انقلابی را قبول ندارند.

وی عنوان کرد: نباید نمادهای فتنه و فتنه‌گری  احیاء شود، باید برای رای که برای خداوند است تلاش کرد اما اگر رای برای خداوند نباشد چه وفایی خواهد داشت، نباید ارزش‌ها، قداست‌ها و حرمت‌ها زیر سوال بروند.

امام جمعه اراک با اشاره به ضرورت رعایت اخلاق گفت: همه برادران و کاندیداها اخلاق و مصلحت را رعایت کنند، طوری نشود که دشمنان ما خوشحال و  دوستان مایوس و همه بد جلوه داده شوند، همه کاندیداها شخصیت‌های نظام هستند و بنابر قانون اساسی برای قرار گرفتن در جایگاه دوم کشور وجایگاه اول اجرایی کشور تلاش می‌کنند و شایسته است بنابر شان این جایگاه اقدام و عمل کنند.

وی افزود: البته مسئله امنیت ملی واجتماعی در راس همه امور است و همگان به حفظ و صیانت و پاسداری از آن موظف هستیم و ایجاد هرگونه خلل و خلاء در این امر حیاتی و مقدس خیانت به اسلام و کشور و خون شهدا است.

آیت الله دری نجف‌آبادی تصریح کرد: مشکلات کشور اعم از داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی زیاد است، کاندیداها به جای تخریب همدیگر و چهره نظام برای حل این مشکلات در چهار سال آینده برنامه‌ها و راهکارها را ارائه کنند، افراد نه خوب مطلق هستند و نه بد مطلق، همه نسبی هستیم، زیرا مطلق‌ها  اهل البیت(ع) هستند، ولی همه سرمایه‌های کشور، نظام، اسلام، انقلاب و امام(ره) هستیم و نکند مردم را در گفتار و کردار مایوس کنیم و و عده های پوچ دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: انتظارات غلط به وجود نیاوریم  باید واقعیت وضع فعلی کشور در نظر گرفته شود و نمی‌‍شود انتظار معجزه داشت.

انتهای پیام/س

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت