جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۲۳:۴۹:۱۴

نباید اجازه داد روح یاس و ناامیدی در جامعه دمیده شود

نباید اجازه داد روح یاس و ناامیدی در جامعه دمیده شود

استاندار مرکزی:

نباید اجازه داد روح یاس و ناامیدی در جامعه دمیده شود

روح یأس و ناامیدی

نباید اجازه داد روح یاس و ناامیدی در جامعه دمیده شود

به نقل ازتسنیم،سیدعلی آقازاده ظهر امروز در نشست نمایندگان مجلس و فرمانداران و ائمه جمعه که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان مرکزی برگزار شد با اشاره به حضور مردم در تجمع علیه آشوب‌گران اظهار داشت: اقشار مختلف مردم با حضور پرشور خود در تجمع بزرگ علیه فتنه‌گران آشوب‌های اخیر، چشم فتنه‌گران داخلی و خارجی را کور کردند و همین امر سبب انتشار پیام حمایت از ارزش‌های انقلاب اسلامی ملت بزرگ ایران در سراسر دنیا بود.

وی ادامه داد: نقشه‌های دشمنان ایران برای این ملت جای تردید ندارد زیرا آنان در طول تاریخ با اشکال گوناگون به دشمنی با این نظام پرداخته‌اند ولی باید بدانند که این ملت هوشیار هستند ودر تمام صحنه‌ها حضور فعال دارند.

وی افزود: اغتشاشات روزهای گذشته به ما گوشزد کرد که همواره باید آمادگی لازم برای مقابله با برنامه‌ها و توطئه‌های دشمن که از سر عداوت کینه علیه نظام مقدس اسلامی در حال طراحی و اجراست را داشته باشیم.

آقازاده تصریح کرد: باید مراقب بود تا اجازه ندهیم روح ناامیدی و یاس در جامعه دمیده شود و نباید اجازه دهیم اختلافات سیاسی و تفاوت سلیقه سبب شود که وحدت و انسجام ملی در کشور خدشه‌دار شود.

استاندار مرکزی بیان کرد: اینکه انتظار حل تمام مشکلات را صرفا از دولت داشته باشیم نگاه اشتباهی است بلکه باید با کوچک کردن دولت و واساری امور به بخش‌های خصوصی از وابستگی مردم به دولت کاسته شود.

وی افزود: دولت سالانه بیش از 180 هزار میلیارد ریال در بخش‌های مختلف نقدی، حامل‌های انرژی، سوخت، لبنیات و آرد و نان به مردم یارانه می‌دهد که این هزینه سنگین توان انجام کارهای اقتصادی را از دولت گرفته است.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت