شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۲:۴۵:۲۱

نباید اجازه داد آموزش‌وپرورش درگیر مسائل سیاسی شود

امام‌جمعه ساوه با اشاره به اینکه آموزش‌وپرورش سیاسی نیست و نباید اجازه داد درگیر مسائل سیاسی شود گفت: همه جزئی از بدنه نظام اسلامی هستیم و باید در جهت رشد و تعالی نظام گام برداریم.

امام‌جمعه ساوه:

نباید اجازه داد آموزش‌وپرورش درگیر مسائل سیاسی شود

به نقل از نارخبر، به مناسبت هفته معلم و هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه جمعی از فرهنگیان و پاسداران با امام جمعه ساوه  دیدار کردند.

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی امام جمعه ساوه در دیدار با فرهنگیان و پاسداران با اشاره به اینکه جایگاه واقعی معلم هنوز در کشور شناخته نشده است گفت: تواضع در برابر معلم را می توان در حضرت موسی کلیم الله و حضرت خضر نبی علیهم‌السلام دید.

حسینی با اشاره به اینکه آموزش‌وپرورش سیاسی نیست و نباید اجازه داد درگیر مسائل سیاسی شود اظهار کرد: همه جزئی از بدنه نظام اسلامی هستیم و باید در جهت رشد و تعالی نظام گام برداریم.

وی ادامه داد: رابطه آموزش‌وپرورش با نهادهای دینی و امام‌جمعه شهر نباید قطع باشد چون هدف مشترک ما، تربیت نسل آینده جوانان است در طرح کشوری تمنی، ان‌شاءالله شیوه آموزش و مهارت برخورد با جوانان تدریس می‌شود تا دیگر شاهد بعضی انحراف‌ها در جوانان نباشیم.

در مناطق روستایی ساوه با رعایت فاصله اجتماعی کلاس‌ها دایر است

ابراهیم فراشیانی مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان ساوه نیز گفت: سامانه شاد یک بستر خوبی برای تعلیم و تربیت است و دارای کانال‌های مختلف علمی و پرورشی است .

فراشیانی افزود: در مناطق شهری از طریق این سامانه،  معلمان به آموزش شاگردان کلاس‌های خود می‌پردازند ولی در مناطق روستایی که مشکل اینترنت داریم در بعضی شهرها ، با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی ، کلاس‌ها دایر است.

حجت‌الاسلام مهدی محمدی نماینده ولی‌فقیه در سپاه نیز ضمن تبریک مناسبت روز معلم گفت: تعامل آموزش‌وپرورش با سپاه و بسیج بسیار خوب است و درس آمادگی دفاعی با همکاری دوجانبه انجام می‌شود‌.

وی افزود: استقبال مدیران مدارس از آموزش‌های ارائه‌شده توسط اساتید سپاه و بسیج خوب است.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت