دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۹:۱۸:۵۴

ناکامی توطئه تروریستها ،با آمادگی نیروهای انتظامی،سپاه واطلاعات

حسن بیگی به رشادت های روز گذشت پاسدار ورودی مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: این پاسدار با نثار جان خود به تروریست ها اجاز ورود به مجلس برای رسیدن به اهداف شوم شان نداد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی؛

ناکامی توطئه تروریستها ،با آمادگی نیروهای انتظامی،سپاه واطلاعات

معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی؛

ناکامی توطئه تروریست ها، با آمادگی نیروهای انتظامی، سپاه و اطلاعات

به نقل از اراک امروز؛ شکرالله حسن بیگی معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی در ستاد برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس و بزرگداشت شهدای هفتم تیر با محکوم کردن حادثه تروریستی در ایران اسلامی گفت: استکبار برای اقدام تروریستی در روز های ۱۴ و ۱۵ خرداد ماه برنامه ریزی کرده بود که با اقدامات امنیتی خوبی که صورت گرفته بود موفق به اجرای اهدافش نشد.

حسن بیگی اظهار کرد: استکبار روز گذشته اجرای عملیات تروریستی خود را در در دو منطقه (حرم امام راحل و مجلس شورای اسلامی ) که به عنوان محل قانون گذاری و مردم سالاری بود در نظر گرفته بود که با اقدام به موقع نیروهای امنیتی و انتظامی در کوتاه ترین زمان متوقف شد.

وی به رشاد های روز گذشته پاسدار ورودی مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: این پاسدار با نثار جان خود به تروریست ها اجاز ورود به مجلس برای رسیدن به اهداف شوم شان را نداد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی بیان کرد: در حادثه دیگر که در حرم امام راحل اتفاق افتاد با ورود به موقع نیروی انتظامی اجازه فعالیت به تروریست ها داده نشد.

حسن بیگی به اقتدار نیروهای امنیتی کشور اشاره کرد و افزود: به جرات می توان گفت که اگر این حادثه تروریستی در کشوری به جز ایران اتفاق می افتاد به مراتب افراد بیشتری را مجروح کرده و به شهادت می رسانند.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی های لازم برای برقرای امنیت مراسم مختلف در استان و شهرستان اراک اندیشیده شده است افزود: با همکاری و آمادگی نیروهای انتظامی، سپاه و اطلاعات اجازه کوچکترین فعالیتی که بر خلاف امنیت باشد را نخواهیم داد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی بیان کرد: انشالله مردم ایران اسلامی در روز قدس با جمعیت بیشتری حضور خواهند یافت و تجدید بیعت مجددی را با رهبر معظم انقلاب و انقلاب خواهند داشت.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت