یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۲۱:۱۷:۴۵

ناوگان حمل و نقل عمومی استان مرکزی برای سفر اربعین حسینی آماده‌سازی می‌شود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی استان مرکزی برای سفر اربعین حسینی آماده‌سازی می‌شود.

مدیرکل حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی:

ناوگان حمل و نقل عمومی استان مرکزی برای سفر اربعین حسینی آماده‌سازی می‌شود

سفر اربعین حسینی

ناوگان حمل و نقل عمومی استان مرکزی برای سفر اربعین حسینی آماده‌سازی می‌شود

به نقل از تسنیم، غلامعباس بهرامی‌نیا، با اشاره به فعالیت راهدارخانه‌ها در استان مرکزی اظهار داشت: احداث چهار راهدارخانه شامل راهدارخانه گلدشت، دو راهی شازند، کله جوب و قیطانیه در محور قدیم ساوه-همدان درحال انجام است.

وی افزود: تلاش داریم که امسال کار آنها را به اتمام برسانیم، اعتبار هم برای آن درنظر گرفته شده که اعتبار دیده شده برای اتمام این راهدارخانه‌ها مناسب است اما باید دید تخصیص به چه شکل است اما تلاش داریم که حداقل دو راهدارخانه را تا پایان سال تکمیل کنیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی با اشاره به موضوع سفر اربعین حسینی گفت: درحال حاضر مهم‌ترین بحث در موضوع حمل و نقل بحث انتقال زائران برای اربعین امام حسین(ع) را داریم که به‌عنوان رئیس کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین تمام توان خود را بسیج کرده‌ایم که مثل سال‌های گذشته مردمی که با وسیله نقلیه عمومی می‌روند دغدغه‌ای نداشته باشند.

این مسئول بیان کرد: به طور معمول در مسیر رفت مشکلی نداریم، در مسیر برگشت هم در 2 سال گذشته مشکلی نداشتیم و تنها در سال نخست آن هم به‌سبب اینکه پیش‌بینی نشده بود یک مقدار با مشکل مواجه شدیم اما الان در آنجا یک ستاد داریم که اتوبوس‌ها به آنجا مراجعه می‌کنند و اولویت انتقال مسافر با مسافران استان است.

بهرامی‌نیا اضافه کرد: اما اگر از استان مسافر نبود اتوبوس متوقف نمی‌شود و مسافران استان‌های مجاور نظیر لرستان، همدان، قم و غیره را انتقال می‌دهد.

وی ادامه داد: چون در ایام تعطیلات اربعین سفرها از مراکز استان به سمت شهرستان‌ها را هم داریم، برنامه‌ریزی کرده‌ایم که در سفرهای معمول هم مشکلی به وجود نیاید.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت