شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۷:۲۵:۵۰

نامگذاری یکی از میادین و مدارس فراهان به نام سردار سلیمانی

در پی شهادت شهید سپهبد قاسم سلیمانی با همکاری و هماهنگی مسئولان شهرستان فراهان یکی از میادین و مدارس شهر به نام این شهید بزرگوار نامگذاری شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان:

نامگذاری یکی از میادین و مدارس فراهان به نام سردار سلیمانی

به نقل از فراهان خبر؛ در پی شهادت شهید سپهبد قاسم سلیمانی با همکاری و هماهنگی مسئولان شهرستان فراهان یکی از میادین و مدارس شهر به نام این شهید بزرگوار نامگذاری شد.

سرهنگ رضایی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان در گفتگو با خبرنگار فراهان خبر گفت: از همان ساعات اولیه خبر شهادت سردار سلیمانی فضای شهرستان فراهان سیاه پوش شد.

وی افزود: درسطح شهرستان فراهان همچون سراسر کشور نیز مراسمات تجمعات، عزاداری و مراسمات بزرگداشتی در پی شهادت سردار سلیمانی برگزار شد و مردم بصیرت و احساسات خود به صورت معناداری به سردار دلها نشان دادند.

رضایی اظهار کرد: از زمانی که سپهبد شهید قاسم سلیمانی به دست شقی ترین آحاد بشریت به فیض شهادت نائل آمد، عواطف و احساسات مردم همراه با بصیرت اوج گرفته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان گفت: مردم ولایتمدار و حسینی فراهان همچنان در تدارک مراسماتی برای بزرگداشت این شهید والامقام هستند تا ارادت قلبی خودشان را به این سردار ولایت، اسلام، ولایت و ارزش های انقلاب اسلامی نشان دهند.

وی ادامه داد: اجتماع مردم فراهان در گرامیداشت سپهبد شهید قاسم سلیمانی امروز برگزار می شود، مسیر راهپیمایی از میدان شهید سپهبد شهید قاسم سلیمانی به سمت گلزار شهدای گمنام فرمهین و مدرسه سپهبد شهید قاسم سلیمانی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان گفت: با همکاری و هماهنگی مسئولان شهرستان فراهان به پاس مجاهدت و رشادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی یکی از میادین و مدارس شهر به نام این شهید بزرگوار نامگذاری شد تا تداعی همیشگی یاد و خاطر این شهید گرانقدر باشد.

وی بیان کرد: محبوبیت شهید حاج قاسم سلیمانی به دلیل برخورداری از روحیه اخلاص، فداکاری و الگوی ولایت پذیری و شجاعت او بود که نامی بلند از این شهید والامقام همواره در یادها به یادگار خواهد گذاشت.

رضایی خاطر نشان کرد: ملت ایران به خوبی نشان دادند که پشتیبان اسلام، ولایت، انقلاب و رهبری هستند و با شهادت سردار سلیمانی سردار دلها میلیون ها سلیمانی پرچم آن شهید والامقام را به دست گرفتند تا پرچم این انقلاب اسلامی جهانی به دست صاحبش حضرت مهدی موعود (عج) برسانند.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت