شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۲۳:۰۴:۱۹

در برابر فشارهای مدعیان دورغین آزادی بیان بایستید/دانشجویان خواستار پخش زنده مناظرات تلویزیونی انتخابات

تشکل‌های دانشجویی ۴۸ دانشگاه کشور در نامه‌ای به رئیس صدا و سیما اعلام کردند: ما دانشجویان از شما می‌خواهیم نسبت به تصمیم اشتباه عدم پخش زنده مناظرات تلویزیونی فوری واکنش نشان دهید.

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه اراک؛

در برابر فشارهای مدعیان دورغین آزادی بیان بایستید/دانشجویان خواستار پخش زنده مناظرات تلویزیونی انتخابات

نامه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه اراک و ۴۷ تشکل دانشجویی دیگر به رییس صداوسیما پیرامون تغییر در روند مناظره های انتخابات ریاست جمهوری به شرح زیر است:

بسم اللّٰه الرّحمن الرّحیم

«ادْعُ إِلى‏ سَبيلِ رَبِّكَ بِالْحِكْمَةِ وَ الْمَوْعِظَةِ الْحَسَنَةِ وَ جادِلْهُمْ بِالَّتي هِيَ أَحْسَنُ إِنَّ رَبَّكَ هُوَ أَعْلَمُ بِمَنْ ضَلَّ عَنْ سَبيلِهِ وَ هُوَ أَعْلَمُ بِالْمُهْتَدينَ»
(ای رسول ما خلق را) به حکمت و موعظه نیکو به راه هدایت دعوت کن و با بهترین طریق با اهل جدل مناظره کن (وظیفه تو بیش از این نیست) که البتّه خدای تو کسانی را که از راه او گمراه شده و آنان را که هدایت یافته‌اند، بهتر می‌داند.
آیه ۱۲۵ – سوره نحل

ریاست محترم سازمان صدا و سیما
جناب آقای علی عسگری

اخباری در رسانه‌ها به نقل از جناب آقای سامانی، سخنگوی وزارت کشور، مبنی بر پخش مناظره‌های انتخابات ریاست جمهوری به صورت ضبط‌شده در حال پخش شدن است که ما دانشجویان را حقیقتاً متعجّب و نگران کرده است. رویه‌ای که قطعاً بر آزادی بیان و صلاح نظام اسلامی تأثیرگذار است و شائبه‌های زیادی را در ذهن کاندیداها و هواداران آن‌ها ایجاد کرده و زمینه را برای واردکردن شبهه و غبارآلود کردن فضای انتخابات ایجاد خواهد نمود.

با توجّه به این‌که کاندیداهای انتخابات از نخبگان سیاسی کشور بوده و از فیلتر شورای محترم نگهبان هم عبور می‌کنند، چه نیازی به تغییر رویه‌ی سازمان صدا و سیما در پخش مناظره‌ها به صورت ضبط شده وجود دارد؟!

حال که قریب به چهار سال از دولت تدبیر می‌گذرد، وقت پاسخگویی دولت به مردم و منتقدان وضع موجود در قبال ناکارآمدی‌هاست.

لذا ما دانشجویان دانشگاه‌های کشور، خواهشمندیم نسبت به این تصمیم اشتباه به صورت فوری واکنش نشان داده و در جهت تنویر افکار عمومی، کما فی السّابق تمامی مناظره‌های ریاست جمهوری را به صورت زنده پخش نمایید و در برابر فشارهای مدّعیان دروغین «آزادی بیان» ایستاده و بی‌طرفی و استقلال رسانه‌ی ملّی را به رخ بدخواهان انقلاب اسلامی بکشید.

انتهای پیام/س

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت