سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۹:۳۱:۴۳

مورد فوتی بیماری کووید ۱۹ در آشتیان مشاهده نشده‌ است

استاندار مرکزی گفت: تاکنون موردی از فوت افراد بر اثر کووید ۱۹ در آشتیان مشاهده نشده‌ است.

بهداشت وسلامت//

مورد فوتی بیماری کووید ۱۹ در آشتیان مشاهده نشده‌ است

سید علی آقازاده روز شنبه در بازدید از مراکز درمانی شهرستان‌های آشتیان و تفرش افزود: تعداد اندکی در شهرستان آشتیان به ویروس کرونا مبتلا شدند که با توجه به نزدیکی این شهرستان به قم تاکنون مورد فوتی بر اثر این بیماری مشاهده نشده‌ است.

وی ادامه داد: ۲ تا سه بیمار بر اثر بیماری کووید ۱۹ در بیمارستان‌های آشتیان بستری هستند.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: شهرستان تفرش نیز شرایطی مشابه آشتیان دارد و تعداد قابل توجهی از بیماران مبتلا به کرونا بهبود قطعی یافته اند.

آقازاده گفت: یک بیمار کووید ۱۹ در بیمارستان شهرستان تفرش بستری بوده و بقیه در منزل بستری هستند.

وی افزود: باتوجه به رفت و آمدهای افراد از شهرستان قم به تفرش انجام کنترل‌ این رفت و آمدها، کاهش ابتلا به این بیماری را به همراه داشت.

استاندار مرکزی و هیات همراه باحضور در مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان آشتیان از کارگاه تولید ماسک این مرکز بازدید کردند.
آقازاده در حاشیه بازدید از این کارگاه تولیدی گفت: اکنون که کشور در شرایط خاصی قرار گرفته، این بخش با استفاده از توانمندی ها و تجهیزات آموزشی پا به عرصه تولید اقلام پیشگیری از شیوع ویروس کرونا گذاشته است.
این کارگاه تولیدی به همت مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان آشتیان با همکاری مربیان توانمند بخش خصوصی،فرمانداری،ناحیه بسیج و کمک خیران شهرستان روزانه ۵۰۰ عدد ماسک سه لایه تولید و بین مردم شهرستان توزیع می‌کند .

استاندار مرکزی در سفر به شهرستان‌های تفرش و آشتیان از بیمارستان امام سجاد(ع)، بیمارستان والفجر تفرش و ایستگاه ایست و بازرسی ورودی این شهرستان‌ها بازدید کرد.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت