شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۲۳:۱۷:۰۵

مهمترین تکلیف حوزه بهداشت پیشگیری از بیماری و اصلاح الگوی زیستی است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: مهمترین تکلیف حوزه بهداشت پیشگیری از بیماری و اصلاح الگوی زیستی است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی؛

مهمترین تکلیف حوزه بهداشت پیشگیری از بیماری و اصلاح الگوی زیستی است

تکلیف حوزه بهداشت

مهمترین تکلیف حوزه بهداشت پیشگیری از بیماری و اصلاح الگوی زیستی است

به نقل از تسنیم، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی شامگاه جمعه در آئین بهره برداری از طرح توسعه بیمارستان آیت الله خوانساری اراک اظهار داشت: از ابتدای به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی رعایت عدالت در تخصیص اعتبار به نقاط مختلف کشور به ویژه تقویت خدمات بهداشتی و درمانی در نقاط کم برخوردار مورد توجه دولتمردان بوده و موفقیت‌های بسیار زیادی هم در این بخش حاصل شده است.

وی افزود: از سرمایه‌های عام‌المنفعه می‌توان زیرساخت‌های استاندارد و با کیفیت درمانی را نام برد و همچنین طراحی بخش عمرانی سلامت به منظور پاسخگویی به نیاز مردم باید ویژه و کاربردی باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: در گذشته به سبب کمبود فضا بیماران در راهروها بستری و خدمات دریافت می‌کردند که امروز با افتتاح آزمایشی آن کار بستری بیماران آغاز شده و همچنین با توجه به ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان آیت الله خوانساری و محدودیت فضا و امکانات لازم، توسعه این مرکز درمانی ضرورت داشت.

دری نجف‌آبادی بیان کرد: از مهمترین تکالیف حوزه سلامت در استان مرکزی تدوین برنامه‌های کاربردی در راستای نهضت پیشگیری از بیماری‌ها و اصلاح الگوی زیستی و تغذیه‌ای آحاد جامعه است.

وی ادامه داد: هزینه پیشگری از درمان کمتر است این در حالی است که میزان آلودگی هوای شهرهای بزرگ استان به ویژه اراک باید به شکل کارشناسی سنجش شود ودستگاه‌های مسئول نسبت به این مهم تدابیر لازم را بیندیشند.

امام جمعه اراک عنوان کرد: باید نسبت به جذب کادر پرستاری و خدماتی این مجموعه درمانی دقت شود و با وجود موفقیت متقاضیان در گزینش‌های قانونی مقوله اخلاق و تقوا هم مورد نظر باشد.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت