دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۲:۰۳:۵۰

مهار آتش سوزی در مرکز شهر اراک / علت وقوع وسایل گرمایشی

معاون عملیات سازمان آتش نشانی شهرداری اراک گفت: آتش سوزی امروز دریکی ازمغازه های مرکزشهر اراک پس از۴۰دقیقه عملیات مهارشد وبه نظرمی رسد این حریق براثر فعالیت وسایل گرمایشی رخ داده باشد.

معاون عملیات آتش نشانی اراک:

مهار آتش سوزی در مرکز شهر اراک / علت وقوع وسایل گرمایشی

محسن فضلی در گفت و گو با خبرنگار مهر در صحنه حادثه اظهار داشت: ساعت یازده امروز(سه شنبه) وقوع حادثه آتش سوزی به آتش نشانی اراک اعلام شد که حریق مذکور در یکی از مغازه های عکاسی در خیابان مخابرات شهر اراک به وقوع پیوسته بود.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک افزود: با تماس های مکرر مردم منطقه، بلافاصله بعد از اطلاع رسانی چهار ماشین آتش نشانی و تعدادی نیروی اطفای حریق در محل حضور یافتند و بعد از ۴۰ دقیقه عملیات توسط نیروهای آتش نشان، حریق کنترل و خاموش شد.

وی در رابطه با علت این آتش سوزی به خبرنگار مهر گفت: علت این آتش سوزی هنوز دقیقا مشخص نیست و باید کارشناسی شود اما به نظر می رسد بر اثر فعالیت وسایل گرمایشی و وجود چسب و سایر مواد قابل اشتعال در این مغازه عکاسی باشد.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک خاطرنشان ساخت: در حال حاضر آتش سوزی مهار و خاموش شده و مشکل و خطر خاصی مغازه های اطراف را تهدید نمی کند و خوشبختانه دامنه حریق به مغازه های اطراف سرایت نکرده است.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت