دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۵:۵۳:۱۴

ممنوعیت راهپیمایی اربعین در استان مرکزی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: راهپیمایی اربعین در استان مرکزی تحت هیچ شرایط و عنوانی برگزار نخواهد شد.

ممنوعیت راهپیمایی اربعین در استان مرکزی

ممنوعیت راهپیمایی اربعین

به گزارش پیک راستان ،  سید محمد جمالیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک و دبیر ستاد کرونای استان مرکزی با اشاره به مصوبات جلسه مدیریت کرونای استان مرکزی گفت: بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا راهپیمایی اربعین در استان مرکزی تحت هیچ شرایط و عنوانی برگزار نخواهد شد.

جمالیان  افزود: در جلسه مدیریت کرونای استان مرکزی مقرر شد کلاس‌ها در مدارس روستایی حضوری باشد برای کلاس اولی‌ها حضوری با نیمی از ظرفیت و برای سایر پایه‌های آموزشی کلاس‌ها غیر حضوری با استفاده از طریق نرم افزار شاد باشد.

او اضافه کرد: تا کنون ۹۰ درصد معلمان واکسینه شده اند و جمعیت ۱۵ تا ۱۸ ساله دانش آموزان هم واکسن در حال دریافت واکسن هستند و امیدواریم با شتاب در روند واکسیناسیون مدارس از آبان ماه به صورت حضوری برگزار شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک ادامه داد: ۵ شهرستان استان مرکزی در وضعیت زرد، ۵ شهرستان در وضعیت نارنجی و دو شهرستان در وضعیت قرمز هستند و پشت سر گذاشتن ۵ پیک سهمگین کرونا هم کادر درمان را و هم مردم را خسته کرده است.

تاکنون ۷۰ درصد جمعیت هدف بالای ۱۸ سال استان مرکزی یک دوز واکسن را دریافت و ۳۲ درصد جمعیت هدف هم هر دو دوز واکسن را دریافت کرده اند.

انتهای پیام/rasouli

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت