دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۲:۳۳:۲۹

ملت ایران ۲۲ بهمن ایستادگی پای آرمان های انقلاب را به جهان ثابت خواهد کرد/مسئولان به فکر حل مشکلات صنایع استان و کارخانه هپکو باشند

امام جمعه اراک گفت: در روز یکشنبه ۲۲بهمن، باردیگر همه باهم با حضور وحدت‌بخش و باشکوه خود، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های رهبری و شهدا، به جهانیان ثابت خواهیم کرد که ملت ایران پای اسلام، نظام و رهبرشان هستند.

ملت ایران ۲۲ بهمن ایستادگی پای آرمان های انقلاب را به جهان ثابت خواهد کرد/مسئولان به فکر حل مشکلات صنایع استان و کارخانه هپکو باشند

سرنگونی جنگنده رژیم صهیونیستی

ملت ایران ۲۲ بهمن ایستادگی پای آرمان های انقلاب را به جهان ثابت خواهد کرد/مسئولان به فکر حل مشکلات صنایع استان و کارخانه هپکو باشند

به نقل از نسل فردا، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، امام‌جمعه اراک در خطبه‌های نماز جمعه این هفته‌ شهرستان اراک با اشاره به زندگانی حضرت فاطمه(س) گفت: حضرت فاطمه(س) بانویی باکرامت، بی‌بدیل در علم، در تقوا، زهد، تعلیم و تربیت، همسرداری، مبارزه با ظلم و ظالم است.

وی افزود: حضرت زهرا(س) در طول تاریخ شاخص و نمونه و نور چشم پیامبراکرم است. مردان و زنان باید راه و سیره‌ی زندگانی ایشان را مورد توجه و الگوی خود قرار دهند چراکه خداوند ایشان را الگوی بشریت معرفی کرده و شأن نزول سوره کوثر به همین دلیل است.

شهدا مهم ترین مؤلفه انقلاب هستند/از شهدای خرداد ۴۲ تا شهدای مدافع حرم

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با گرامیداشت یاد و خاطره‌ی شهدای انقلاب گفت: یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های انقلاب شهدا هستند، شهدایی که ندای امام راحل و مقام معظم رهبری را لبیک گفتند و در جبهه‌های مختلف به دفاع پرداختند. از شهدای ۱۵ خرداد ۴۲ و شهدای دفاع مقدس تا شهدای مدافع حرم همگی این عزیزان با گذشتن از جان و مال و زندگی خود باعث رشد و تقویت درخت انقلاب اسلامی شدند.

جمهوری اسلامی ایران به قدرت فرامنطقه ای تبدیل شده است/تمام مکاتب جهان در حال اضمحلال هستند

دری نجف‌آبادی قدرت امروز جمهوری اسلامی را فرامنطقه ای دانست و اظهار کرد: امروز ایران قدرت منطقه‌ای و فرامنطقه ای دارد و این به برکت خون شهدای گران‌قدر و حضور و وفاداری مردم است.

وی بیان کرد: تمامی مکتب‌های جهانی از لیبرالیسم تا مارکسیسم درحال از بین رفتن هستند و این مکتب اسلام ناب محمدی است که هرروز قوی‌تر از دیروز در حال گسترش است. حکومت‌های طاغوتی چون بحرین، آل سعود و نیجریه نمی‌توانند ظلم و ستم‌هایی که به رهبران اسلامی کشورشان زده‌اند را پنهان کنند. خون شهدایی چون شیخ باقرنمر و آه مظلومانی چون شیخ زکزاکی و شیخ عیسی قاسم گریبان حکومت‌های بحرین و سعودی و نیجریه را خواهد گرفت.

در روز ۲۲ بهمن به جهانیان و اغتشاشگران ثابت خواهیم کرد ملت پای نظام و رهبرشان هستند

امام‌جمعه اراک ضمن دعوت از آحاد مردم برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: در روز یکشنبه ۲۲ بهمن، باردیگر همه باهم با حضور وحدت‌بخش و باشکوه خود، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های رهبری و شهدا، به جهانیان ثابت خواهیم کرد که ملت ایران پای اسلام، نظام و رهبرشان هستند.

وی تأکید کرد: اغتشاشگران و مزدوران عمال بیگانه بدانند جایی در کشور مقدس جمهوری اسلامی ایران ندارند و ملت در ۲۲ بهمن به آن‌ها خواهد فهماند که مردم عاشق نظام و کشورشان هستند.

دری نجف‌آبادی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با فرماندهان نیروی هوایی ارتش گفت: مردم از فساد و قاچاق و بی‌عدالتی گله‌مندند و مسئولان باید با تلاش و همت مضاعف، با این مشکلات مبارزه و آن‌ها را حل‌وفصل کنند. همه‌ دستگاه‌های ذی‌ربط از دولت تا قوه‌ی قضاییه و تمامی دستگاه‌های اجرایی کشور در جهت اجرای عدالت همگانی حرکت کنند.

مسئولان به فکر حل اساسی مشکلات صنایع استان و کارخانه هپکو باشند

وی در پایان خواستار حل مشکلات صنایع و کارخانجات استان توسط مسئولان کشوری و استانی شد و خاطرنشان کرد: صنایع و کارخانجات مطرح استان مثل هپکو، آذرآب و واگن پارس باید تقویت بشوند و از فنّاوری‌های پیشرفته‌ روز استفاده کنند تا بر مشکلات فعلی خود فائق آیند. صنایع استان باید به قطب صادرات محصولات و قطعات کارخانه‌ای کشور تبدیل شود که این امر مشروط به حمایت‌های مسئولان و تلاش کادر اجرایی صنایع است.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت