شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۴:۲۸:۳۱

ملت ایران در مبارزه با استکبار هیچ‌گاه صحنه را خالی نخواهند کرد

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به روح استکبارستیزی انقلاب اسلامی گفت: مردم ما در مبارزه با استکبار هیچ‌گاه صحنه را خالی نمی‌کنند و همیشه در مقابل دشمنان به‌خصوص آمریکای جنایتکار ایستاده‌اند.

محمد حسینی نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان:

ملت ایران در مبارزه با استکبار هیچ‌گاه صحنه را خالی نخواهند کرد

محمد حسینی نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با دیار آفتاب؛  درباره راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: با توجه به اینکه در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی هستیم و با توجه به دستاوردهای انقلاب، امروز هم راه اصلی ما همان حرف و راه امام(ره) است.

وی افزود: از همه مردم دعوت می‌کنیم که با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، پشتیبان نظام باشند.

حسینی با اشاره به اینکه نظام در مسیر خود در حال حرکت است تصریح کرد: مردم با عزم جدی در این راهپیمایی شرکت کنند و انشا الله مسئولین هم در جهت رفع مشکلات مردم گام‌های مؤثری را بردارند تا ما از خجالت مردمی که همیشه پشتیبان نظام بودند و کمک حال تمام مسئولین هستند بیرون بیاییم.

وی افزود: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه به دشمنان نشان می‌دهد که همه مردم پشتیبان نظام هستند و مشت محکمی بر دهان استکبار است.

این نماینده مجلس با اشاره به روح استکبارستیزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: مردم ما در مبارزه با استکبار هیچ‌گاه صحنه را خالی نمی‌کنند و همیشه در مقابل دشمنان به‌خصوص آمریکای جنایتکار ایستاده‌اند.

وی ادامه داد: با توجه به تحریم‌های ظالمانه‌ای که آمریکا انجام داده و فضایی که ایجاد کرده تا با فریب تبلیغاتی بگوید که مردم از نظام دوری جستند و مسائل و مشکلات باعث ایجاد شکاف و دوری بین نظام و مردم شده است، حضور مردم تأثیر به سزایی دارد و این نگاه را یقیناً از بین خواهد برد.

حسینی با اشاره به اینکه مردم در این چهل سال ثابت کردند که همیشه پشتیبان نظام و رهبری هستند، بیان کرد: در روز ۲۲ بهمن، مردم ایران برگ زرین دیگری را به انقلاب تقدیم خواهند کرد زیرا نسبت به تمام سال‌های گذشته هم چشمگیرتر و هم پرشورتر درصحنه خواهند آمد.

وی خاطرنشان کرد: مردم ایران اعتقاددارند که این انقلاب مال آن‌هاست و باید از آن حمایت و حراست کنند.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت