چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۰:۱۳:۰۹

ملت ایران با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب قله‌های ترقی را فتح می‌کند

نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری گفت: ملت ایران با هدایت‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب قله‌های ترقی را یکی پس دیگری فتح می‌کند.

نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری:

ملت ایران با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب قله‌های ترقی را فتح می‌کند

ملت ایران

ملت ایران با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب قله‌های ترقی را فتح می‌کند

به نقل از فارس: آیت‌الله محسن اراکی شب گذشته در آیین بهره‌برداری از مسجد پیامبر اعظم(ص) اراک اظهار کرد: ملت ایران با وحدت و یکپارچگی ملی و هدایت‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب قله‌های ترقی را یکی پس دیگری فتح می‌کند.

وی تصریح کرد: ملت ایران ملتی همیشه متحد و منسجم است، به پشتوانه همین اتحاد توانسته در برابر توطئه‌های دشمنان ایستادگی کرده و سربلند بیرون آید.

نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: امروز شرایط منطقه شرایط حساسی است، پیروزی‌های جبهه مقاومت در سوریه خشم بدخواهان و دشمنان اسلام را چندین برابر کرده و آنها را وادار به انجام کارهای احمقانه کرده است.

محسن اراکی افزود: آمریکا و متحدانشان گمان می‌کنند می‌توانند با موشک بازی محور مقاومت را تضعیف کنند، غافل از آنکه نیروی محور مقاومت اعتقاد و ایمان به چیزی است که در درک آمریکایی‌ها نمی‌گنجد.

وی بیان داشت: نیمی از موشک‌هایی که به سوریه شلیک شد؛ منهدم شد، اقدامات روز گذشته آمریکا هیچ تأثیری در روحیه مقاومت ندارد، اما گاو سعودی را شیرده‌تر می‌کند.

نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به اقتدار روزافزون ایران اسلامی بیان داشت: دشمنان باید بدانند ملت ایران با وحدت و یکپارچگی ملی و هدایت‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب قله‌های ترقی را یکی پس دیگری فتح می‌کند و هیچ چیز نخواهد توانست مانع اقتدار ایران عزیز شود.

محسن اراکی در ادامه بر ضرورت توجه بیش از پیش به نقش مساجد در آگاه سازی و تقویت بنیه دینی و اعتقادی مردم تاکید کرد.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت