یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۹:۲۱:۳۱

مقابله به مثل ایران در برابربدعهدی های برجامی

مقابله به مثل ایران در برابربدعهدی های برجامی محمد ابراهیم رضایی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی ندای تفرش گفت: به نظر می رسد در جمهوری اسلامی همه ارکان نظام که از برجام حمایت کرده اند، به این نقطه رسیده اند به همان نسبت و اندازه عدول آمریکا از […]

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی:

مقابله به مثل ایران در برابربدعهدی های برجامی

محمد ابراهیم رضایی

مقابله به مثل ایران در برابربدعهدی های برجامی

محمد ابراهیم رضایی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی ندای تفرش گفت: به نظر می رسد در جمهوری اسلامی همه ارکان نظام که از برجام حمایت کرده اند، به این نقطه رسیده اند به همان نسبت و اندازه عدول آمریکا از برجام،ایران نیز از اجرای برجام فاصله بگیرد.

رضایی اظهار کرد: منتظر تصمیم و اعلام نظر شورای نظارت بر برجام هستیم ولی به اندازه میزان نقض عهد آمریکا، ایران نیز مقابله به مثل می کند.

وی با اشاره به مواضع اروپا در دفاع از برجام، افزود: اگر چه کشورهای اروپایی عضو ۱+۵ از برجام حمایت می کنند اما پیش بینی می شود بالاخره در مقابل آمریکا تسلیم شوند؛ چراکه استقلال، قدرت و توان مقابله با آمریکا را ندارند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دفاع اروپا از برجام به خاطر گره خوردن این عهدنامه با حیثیت و امضای آنها پای برجام است. ولی با فشار آمریکا، اروپا مجبور به تسلیم و یا سکوت جهت تحقق اراده و خواسته آمریکا می شود.

رضایی بیان کرد: با پایان برجام، ایران به موضع اول و توسعه ای خود برمی گردد و توسعه هسته ای و سایر صنایع را بدون هیچ نوع محدودیتی ادامه خواهد داد.

وی اضافه کرد: دشمنی آمریکا با ایران تمامی ندارد. ایران و آمریکا دو قطب ناهمسو هستند که هر روز محکمتر در مقابل یکدیگر صف آرایی می کنند.

موضع گیری های ترامپ تحت تاثیر لابی های صهیونیسم است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به شخصیت غیر قابل اعتماد ترامپ در موضوع برجام، گفت: ترامپ یک شخصیت با تجربه سیاسی نیست و اظهارات و موضع گیریهایش نسبت به برجام، تحت تاثیر لابی های صهیونیسم است.

رضایی خاطر نشان کرد: ترامپ مانند بچه پولداری است که تصمیماتش از قوه عاقله برخوردار نیست. وجود چنین شخصیتهای کم تجربه و نادانی به شدت به آمریکا آسیب می زند و این کشور را در معرض فروپاشی سریعتر قرار می دهد.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت