جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۳:۰۷:۱۶

مقابله با مفاسد اقتصادی از راهبردهای وزارت اطلاعات

وزیر اطلاعات امنیت را زیرساخت رشد و توسعه در همه بخش‌ها دانست و افزود: وزارت اطلاعات راهبرد خود را صیانت از امنیت اقتصادی و مقابله با مفاسد اقتصادی قرار داده و در این راه تمام ظرفیت‌ها را به کار گرفته است.

علوی تاکید کرد؛

مقابله با مفاسد اقتصادی از راهبردهای وزارت اطلاعات

  به نقل از دیار آفتاب؛ حجت‌الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات روز یکشنبه در نشست شورای اداری استان مرکزی در اراک گفت: علیرغم اینکه جمهوری اسلامی ایران کانون توجه تروریست‌ها است اما با همت نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و حضور مردم دلسوز و همیشه در صحنه، بیشترین امنیت و آرامش را تجربه کرده است.

علوی با اشاره به اینکه دشمنان همواره به دنبال ضربه‌زدن به نظام و ایجاد ناامنی در جامعه هستند، اظهار کرد: تلاش مسئولان حفاظتی و امنیتی ده‌ها جریان تروریستی در نقاط مختلف کشور را خنثی کرده و توطئه دشمنان را به خودشان بازگردانده است.

وی امنیت را زیرساخت رشد و توسعه در همه بخش‌ها دانست و افزود: وزارت اطلاعات راهبرد خود را صیانت از امنیت اقتصادی و مقابله با مفاسد اقتصادی قرار داده و در این راه تمام ظرفیت‌ها را به کار گرفته است.

وزیر اطلاعات با تاکید بر اینکه همه بخش‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی جامعه در سایه امنیت می توانند به نخبگی و شکوفایی دست یابند، بیان کرد: بنابراین همکاری آحاد ملت با وزارت اطلاعات وظیفه ای همگانی است.

علوی، رعایت اصول اخلاقی را یکی دیگر از محورهای فعالیت این وزارتخانه عنوان کرد و ادامه داد: پایمال شدن کرامت انسان‌ها موجب افزایش ناهنجاری‌های اجتماعی می‌شود.

وی، شکست گروه‌های تروریستی را نتیجه وحدت و همدلی مسلمانان دانست و بیان کرد: استمرار این روند می‌تواند جهان اسلام را در همه زمینه‌ها پیروز و توطئه‌های دشمنان را خنثی سازد.

در این مراسم فتح الله حقیقی، سعید فرخی و مهدی زندیه وکیلی به عنوان معاونین سیاسی، امنیتی و اجتماعی، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع و معاون هماهنگی امور عمرانی منصوب و از زحمات شکرالله حسن بیگی، ظفر افشون و عزیز فیلی معاونین پیشین تقدیر شد.

همچنین وزیر اطلاعات از زحمات مدیرکل پیشین اداره کل اطلاعات استان مرکزی تقدیر کرد و مدیر جدید این اداره کل را نیز معرفی کرد.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت