جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۲:۲۰:۳۵

معرفی قدس به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر نقض واقعیت‌های تاریخی است

استاندار مرکزی گفت: انتخاب سرزمین قدس به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر صهیونیستی از سوی آمریکا، نقض آشکار واقعیت‌های تاریخی است.

استاندار مرکزی طی بیانیه ای بیان کرد:

معرفی قدس به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر نقض واقعیت‌های تاریخی است

مشکلات صنعتی

به نقل از خبرگزاری مهر، سید علی آقازاده طی بیانیه ای در واکنش به اظهارات رئیس جمهور آمریکا در معرفی قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، اعلام کرد؛ « قدس شریف که مسجد الاقصی را به عنوان اولین قبله مسلمانان در خود جای داده، بخش جدایی ناپذیر و همیشگی فلسطین است و یکی از مهمترین اماکن سه گانه مقدس اسلامی محسوب می شود و دارای منزلت و اهمیت ویژه ای نزد مسلمانان است.

اقدام سخیف رئیس جمهور آمریکا در به رسمیت شناختن این شهر به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر قدس٬ نقض آشکار واقعیت های تاریخی و همچنین قطعنامه های بین المللی محسوب می شود.

اینجانب در کنار مردم استان مرکزی ضمن اعلام مجدد همبستگی کامل با مردم فلسطین، بار دیگر مسئولیت مهم همه ملت ها و دولت های مسلمان و همچنین جامعه بین المللی به ویژه سازمان ملل متحد در پایان دادن به اشغال فلسطین و قدس شریف و کمک به مردم این سرزمین جهت دستیابی به حقوق مسلم اساسی شان را مورد تاکید قرار می دهم.

ضمن محکوم نمودن انتخاب قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، از همه اقشار، گروه ها و مردم شریف و متدین استان مرکزی خواستارم روز جمعه هفدهم آذرماه، ضمن حضور در نماز باشکوه جمعه، در تظاهرات ضد آمریکایی – صهیونیستی شرکت کرده و با حمایت از فلسطین و آرمان آزادی قدس شریف، یکپارچه شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دهند.»

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت