جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۲۲:۱۳:۲۸

مطالعات فاضلاب روستاهای حوزه سد کمال صالح اراک درحال تکمیل است

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری استان مرکزی گفت: مطالعات روستاهای حوزه سد کمال صالح به منظور ساماندهی فاضلاب این روستاها درحال تکمیل است.

مدیرعامل آبفای استان مرکزی:

مطالعات فاضلاب روستاهای حوزه سد کمال صالح اراک درحال تکمیل است

سد کمال صالح

مطالعات فاضلاب روستاهای حوزه سد کمال صالح اراک درحال تکمیل است

عبدالرضا خلیلی در گفت‌و‌گو با تسنیم، با اشاره به فاضلاب روستاهای حوزه سد کمال صالح اظهار داشت: مطالعات روستاهای حوزه سد کمال صالح برای جلوگیری از ورود احتمالی فاضلاب این روستاها به آب سد توسط آب و فاضلاب روستایی درحال انجام است.

وی افزود: البته الان اینطور نیست که فاضلاب این روستاها وارد رودخانه منتهی به سد شود بلکه فاضلاب روستاها وارد چاه‌های جذبی می‌شود ولی پیش‌بینی می‌شود که ممکن است در آینده بخشی از فاضلاب این روستاها به آب سد نشت کند.

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری استان مرکزی تصریح کرد: حجم آب سد طوری نیست که با مقدار کمی حدود 600 مترمکعب  فاضلاب بخواهد دچار مشکل شود.

خلیلی بیان کرد: الان هم ما هیچ ردی از آلودگی در آب سد کمال صالح نداریم اما لازم است که اینکار انجام شود و درحال حاضر هم مطالعات لازم برای ساماندهی فاضلاب این روستاها درحال تکمیل است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری عنوان کرد: پیش‌بینی می‌کنیم که ان‌شاءالله در سال 96 در اعتبارات سهمی هم برای ساماندهی فاضلاب روستاهای حوزه سد کمال صالح درنظر گرفته شود.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت