پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۹:۰۶:۵۲

مطالبه علوم پزشکی از تامین اجتماعی ‌استان مرکزی ۱۳۰ میلیارد تومان است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: علوم پزشکی در استان مرکزی ۱۳۰ میلیارد تومان مطالبه از تامین اجتماعی دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک:

مطالبه علوم پزشکی از تامین اجتماعی ‌استان مرکزی ۱۳۰ میلیارد تومان است

تأمین اجتماعی

مطالبه علوم پزشکی از تامین اجتماعی ‌استان مرکزی ۱۳۰ میلیارد تومان است

به نقل ازتسنیم،حسن طاهراحمدی عصر امروز در شورای اداری استان مرکزی که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شهرستان فراهان برگزار شد اظهار داشت: تعامل بسیاری خوبی در سطح استان مرکزی بین دانشگاه علوم پزشکی و نماینده‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی وجود دارد و هیچ مشکلی خوشبختانه نداریم  و در تعامل با هم برای برطرف کردن مشکلات کمک می‌کنیم.

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی حدود 15 بیمارستان دارد که در کنار سه بیمارستان تامین اجتماعی فعالیت می‌کنند و به طور تقریبی بیش از 50 تا 60 درصد بیمه‌شدگان تامین اجتماعی به بیمارستان‌های علوم پزشکی مراجعه می‌کنند و حدود 40 تا 50 درصد هم به بیمارستان‌های خود تامین اجتماعی مراجعه می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک تصریح کرد: برای دانشگاه علوم پزشکی مشکلی که در سطح استان وجود دارد دررابطه با شهرستان شازند است که تنها بیمارستان تامین اجتماعی واقع در این شهرستان بوده و بیمارستان دانشگاهی نداریم و برای بیمه‌شدگان تامین اجتماعی که سرویس می‌گیرند چون 70 تا 80 درصدشان بیمه‌شدگان روستایی هستنند با مشکلاتی مواجه هستیم.

طاهراحمدی بیان کرد: برای بیمه‌شدگان غیر تامین اجتماعی مبلغ بالاتری از بیمارستان‌های دانشگاه دریافت می‌کنند که مشکلاتی را هم برای ما و هم برای تامین اجتماعی ایجاد کرده است، دررابطه با شهرستان‌های تفرش، فراهان و آشتیان همه بیمه‌شدگان تامین اجتماعی در سه بیمارستان ما سرویس درمانی و سلامت می‌گیرند.

وی ادامه داد: درست است که منابع محدود است اما در حال حاضر غیر از شهرستان‌های زرندیه و ساوه و خمین 90 میلیارد تومان از تامین اجتماعی طلب داریم که اگر این سه شهرستان را هم اضافه کنیم 130 میلیارد تومان می‌شود، از بیمه سلامت هم 100 میلیارد تومان طلب داریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک عنوان کرد: این موضوع سبب شده که یک سال از پرداختی‌هایمان فاصله پیدا کنیم و سبب اعتراضات شدیدی شده که حتی بنده جرات وارد شدن به بیمارستان‌ها را ندارم زیرا پرسنل و پزشکان یقه بنده را می‌گیرند و هر روز شاهد تجمع و مشکلاتی از این قبیل هستیم، حداقل اگر مشکل استان برطرف نمی‌شود اقدامی انجام شود که مشکل این سه شهرستان برطرف شود.

“بهروز رفیعی” مدیرکل بهزیستی استان مرکزی هم در این جلسه با اشاره به تعداد مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان گفت: 70 هزار مددجو در استان مرکزی تحت پوشش بهزیستی هستند و هشت اورژانس اجتماعی داریم و از 12 شهر، هشت شهر مجهز به اورژانس اجتماعی هستند.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت