یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۴:۱۳:۲۳

مطالبات به حق مردم استان مرکزی با وجود کمبود اعتبارات دولت محقق می‌شود

استاندار مرکزی گفت: دوبانده کردن محور قدیم ساوه زرندیه از شهر پرندک تا سه راهی رنگرز به منظور ایمن‌سازی از مطالبات به حق مردم این منطقه بوده که با وجود کمبود اعتبارات اجرا می‌شود.

استاندار مرکزی؛

مطالبات به حق مردم استان مرکزی با وجود کمبود اعتبارات دولت محقق می‌شود

استان مرکزی

مطالبات به حق مردم استان مرکزی با وجود کمبود اعتبارات دولت محقق می‌شود

به نقل از تسنیم، سیدعلی آقازاده عصر امروز در آئین تودیع و معارفه فرماندار و بخشدار بخش مرکزی زرندیه و در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به اولویت برنامه‌های دولت در بحث ساماندهی راه‌های ارتباطی اظهار داشت: دوبانده کردن محور  قدیم ساوه زرندیه از شهر پرندک تا سه راهی رنگرز به منظور ایمن‌سازی این محور و جلوگیری از سوانح به‌سبب حجم بالای ترافیک از مطالبات به حق مردم این منطقه بوده که با وجود کمبود اعتبارات اجرا می‌شود.

وی افزود: براساس ماده 56 می‌توان با انتخاب پیمانکاران مسیر 57کیلومتری این محور را دوبانده کرد که برای آن هزینه‌ای بالغ بر 700 میلیارد ریال مورد نیاز است، هم‌اکنون این آمادگی با مشارکت پیمانکاران وجود دارد که پس از اجرای این طرح توسط پیمانکار، دولت هم به تعهد خود عمل کرده و هزینه را به همراه سود بانکی پرداخت کند.

استاندار مرکزی تصریح کرد: خوشبختانه این محور از پرندک به سمت حوزه استحفاظی استان تهران دوبانده شده است،  از پرندک تا سه راهی رنگرز هم به‌سبب پرتردد بودن همواره شاهد بروز سوانح رانندگی هستیم که لازم است این محور در این دو نقطه هم دوبانده شود.

آقازاده بیان کرد: به طور قطع با آغاز به کار دو مسئول توانمند، کادر اداری این شهرستان هم تقویت می‌شود و روند پیگیری مطالبات مردم سرعت می‌گیرد، شهرستان زرندیه به‌عنوان پیشانی استان مرکزی همواره مورد توجه بوده و مشکلات آن همواره مد نظر بوده اما  مشارکت مردم و مسئولان هم باید مورد توجه باشد.

وی ادامه داد: مسئولیت‌ها فرصتی برای خدمت صادقانه به مردم بوده و مسئولان هم باید با توجه به جایگاهی که دارند ضمن خدمت به مردم کارنامه درخشانی از خود به یادگار بگذارند.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: حضور به موقع و موثر مردم در صحنه‌های مختلف سبب استحکام نظام شده و پشتوانه‌ای برای مسولان به منظور ارائه خدمت صادقانه به مردم است که حضور مردم به‌عنوان پشتوانه نظام همواره مایه دلگرمی مسئولان بوده است.

آقازاده تصریح کرد: فرماندار و بخشدار مرکزی زرندیه به‌عنوان نیروهای پرکار از دانش و تجربه کافی برخوردار هستند که انتظار می رود خادمان خوبی برای مردم شهیدپرور شهرستان زرندیه  باشند و درراستای تثبیت  و اقتدار نظام اسلامی و تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی حرکت کنند.

وی اضافه کرد: امیدواریم احکام فرمانداران شهرستان‌های دلیجان، محلات و آشتیان که به وزارت کشور معرفی شدند پس از طی پروسه‌های مربوطه ظرف دو هفته آینده صادر شود.

استاندار مرکزی ادامه داد: در سال 96 مشکلات زیادی را داشتیم اما ملت ایران با صلابت این مسیر را سپری کردند، امیدواریم سال آینده هم سال با برکت و همراه با سلامتی و توفیق برای همه ملت ایران باشد

دغدغه اصلی مردم زرندیه در بخش کشاورزی منابع طبیعی است

نماینده مردم ساوه و زرندیه د ر مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم گفت: وفاق و همدلی با توجه به پیشرفت‌هایی که در شهرستان زرندیه شاهد هستیم به طور کامل آشکار است، با توجه به حضور گسترده مردم در عرصه‌های مختلف بهعنوان پشتیبان نظام، باید مسئولان در خدمترسانی توجه بیشتری داشته باشند و درراستای برطرف‌سازی مشکلات به صورت دقیق تلاش کنند.

محمدرضا منصوری افزود: دغدغه اصلی مردم زرندیه در بخش کشاورزی منابع طبیعی و در بخش اجتماعی راه ها است که امیدواریم با همدلی و وحدتی که بین مسئولان وجود دارد و وجود استانداری توانمند شاهد برطرف‌سازی این مشکلات باشیم.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت