چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۲:۵۲:۳۴

مصوبه مجلس واکنشی قاطع به اقدامات تروریستی آمریکاست

سید محمد حسینی گفت: مصوبه مجلس واکنشی قاطع به اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در منطقه و یک پیام دندان‌شکن مجلس به سنای آمریکاست.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس :

مصوبه مجلس واکنشی قاطع به اقدامات تروریستی آمریکاست

مصوبه مجلس

مصوبه مجلس واکنشی قاطع به اقدامات تروریستی آمریکاست

به نقل از تسنیم، با اشاره به مصوبه مجلس درباره اقدام متقابل نسبت به رفتار خصمانه آمریکایی‌ها اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی در یک حرکت بسیار منسجم و با یک رای بالا  نسبت به طرح یک فوریتی بیانیه‌ ی  محکوم کردن تمام حرکت‌ها و همچنین مواردهای به اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در منطقه رای دادند.

وی افزود: این رای داده شد تا مجلس در راستای منویات مقام معظم رهبری و در حمایت از تمام نیرو‌های نظامی و انتظامی به خصوص سپاه پاسداران و نیروی قدس با توجه به مصوباتی که اخیرا مجلس نماینگان آمریکا داشته‌اند یک پیام دندان‌شکن بدهد.

عضو کمیسیون بودجه مجلس بیان کرد: امیدوارم کمیسیون مربوطه به زودی این طرح را نهایی کرده و با تصویب آن بتوانیم مشت محکمی به یاوه‌گویی‌های آمریکا در منطقه و در جهان که تمام حرکت‌های آن‌ها ضدحقوق بشر و ضد نگاه های دموکراسی و انسانی است و تمام شیطنت‌ها و ماجراجویی ها برای ایجاد منافع و دشمنی با نظام جموری اسلامی است بتوانیم پاسخ مناسب داده باشیم.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت