سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۸:۲۱:۵۳

مصوبات کمیته کشوری ویژه کارگران هپکو و آذرآب با نظارت گام به گام دنبال می‌شود

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: مصوبات کمیته کشوری ویژه کارگران هپکو و آذرآب با نظارت گام به گام دنبال می‌شود.

مقدسی؛

مصوبات کمیته کشوری ویژه کارگران هپکو و آذرآب با نظارت گام به گام دنبال می‌شود

آلودگی هوا

مصوبات کمیته کشوری ویژه کارگران هپکو و آذرآب با نظارت گام به گام دنبال می‌شود

به نقل از دفتر نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی، سید مهدی مقدسی اظهار داشت: شنبه شب نشستی ویژه برای بررسی مشکلات کارگران 2 شرکت هپکو و آذرآب با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، وزیر اقتصاد و دارایی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رئیس کل بانک مرکزی، روسای سازمان های امور مالیاتی کشور، سازمان تامین اجتماعی کشور، رئیس خصوصی سازی، مدیرعامل بانک های ملی و صنعت و معدن، معاون امنیتی وزیر کشور، استاندار مرکزی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت این استان، نمایندگان مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی و نمایندگان کارگران این 2 شرکت برگزار شد.

وی افزود: این نشست مصوبات خوبی به همراه داشت که با اجرای به موقع این مصوبات مشکلات و دغدغه کارگران 2 شرکت هپکو و آذرآب اراک حل و رونق تولیدی گذشته هم به این واحدها برگشت داده می شود.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این نشست پرداخت حقوق و معوقات کارگران 2 شرکت در اولویت قرار گرفت و مقرر شد مجمع عمومی سهامداران کارخانه آذرآب اراک تا پایان هفته جاری برگزار شود.

مقدسی بیان کرد: در این نشست بحث‌ها و تصمیم‌های خوبی به‌منظور جلوگیری از واردات کالاهای خارجی انجام شد و پیگیری جدی قراردادهای دو شرکت برای جلوگیری از لغو و فسخ آنها به تصویب رسید.

وی ادامه داد: براساس مصوبات این نشست دفترچه‌های بیمه کارگران شرکت هپکو هم به زودی تمدید و ارایه خدمات لازم برای آنها انجام می‌شود.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: برای برطرف شدن مشکلات 2 شرکت هپکو و آذرآب مسئولان مربوطه باید همت و تلاش ویژه ای به کار گیرند تا این واحدها که در گذشته گل سرسبد خاورمیانه بودند به جایگاه اصلی خود بازگردند.

مقدسی خاطرنشان کرد: انتظار است کارگران این 2 شرکت که تاکنون در خط تولید تلاش‌های ارزشمندی داشته اند برای برطرف کردن مشکلات خود همکاری و صبوری ویژه داشته باشند.

وی اضافه کرد: دغدغه کار و تولید دغدغه نمایندگان مجلس و مسئولان است و با جدیت تمام مشکلات و مسائل کارگران هپکو و آذرآب دنبال می‌شود.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت