یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۰:۴۴:۲۳

مصوبات ستاد اربعین استان مرکزی برای تمامی دستگاه‌ها لازم‌الاجرا است

معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی گفت: مواردی که در جلسه امروز ستاد اربعین استان مطرح شد مصوبات ستاد بوده و باید از سوی دستگاه‌ها مورد توجه قرار گیرد.

معاون استاندار مرکزی:

مصوبات ستاد اربعین استان مرکزی برای تمامی دستگاه‌ها لازم‌الاجرا است

ستاد اربعین

مصوبات ستاد اربعین استان مرکزی برای تمامی دستگاه‌ها لازم‌الاجرا است

ببببببه نقل از تسنیم، شکرالله حسن‌بیگی ظهر امروز در جلسه ستاد اربعین استان که در استانداری مرکزی برگزار شد اظهار داشت: مواردی که در جلسه امروز مطرح شد مصوبات جلسه بوده و آخرین جلسه ستاد اربعین است که به این شکل برگزار می‌شود از همین امروز دستگاه‌ها تا مدت سه روز فرصت دارند که نظرات و پیشنهادات خود را در رابطه با انجام وظایف محوله را به دبیرخانه ارائه کنند تا چاره‌اندیشی شود.

وی افزود: این مانور عظیم مسلمانان و شیعیان می‌تواند جواب محکمی به ترامپ و رژیم صهیونیستی باشد که این روزها اظهارات سخیفی داشتند و به شیوه خوبی که شیوه اعتدال بود توسط رئیس جمهور پاسخ داده شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی تصریح کرد: سال‌های گذشته آمریکا در سازمان ملل طرفدار داشت اما دیدیم که اینک این ایران است که در سازمان ملل مورد تایید بوده و حتی نماینده خود آمریکا هم این بی‌اقبالی آمریکا را نشان داد.

حسن بیگی با اشاره به اهمیت برگزاری همایش عظیم و میلیونی اربعین در کربلا گفت: اینکه ما چرا باید اربعین و محرم و صفر را زنده نگه داریم به این بر می‌گردد که همه عزت و آبروی ما از محرم و صفر و حرکت در مسیر اهل بیت(ع) است و اربعین راهنمایی است تا ما راه درست را گم نکنیم تا به سعادت بشری برسیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی عنوان کرد: اگر بخواهیم باور پیدا کنیم که خون شهدای ما به هدر نرفته باید به اربعین بنگریم چرا که حرکت 20 میلیون زائر در مسیر پیاده‌روی اربعین نشان می‌دهد که خون شهدای ما به هدر نرفته و تفکر امام و شهدا به بار نشسته است.

وی با بیان اینکه اربعین عزت جهان اسلام است، خاطرنشان کرد: هیچ دولت و حکومتی در دنیا توان ایجاد گردهمایی 20 میلیونی ندارد جز مکتب اهل بیت(ع) که این شکوه را در اربعین حسینی(ع) شاهد هستیم.

مرکز رسیدگی به امور مساجد در استان مرکزی باید تغییر کند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی هم با اشاره به برنامه‌ریزی ستاد اربعین گفت: مرکز رسیدگی به امور مساجد تغییر کند، موضوع مساجد در این مسیر مهم بوده و نیاز به ورود اوقاف در این زمینه است.

حجت‌الاسلام صفر قربان‌پور بیان کرد: در کمیته اعزام و اسکان هم امسال با توجه به تغییراتی که اتفاق افتاده و این مسئولیت از مرکز به گروه‌های جهادی تبلیغی سپرده شده باید موارد لازم مد نظر قرار گیرد.

وی افزود: نخستین جایگاه عبور زائران خیرآباد است که اگر شرایط در شهرک امیرکبیر فراهم باشد بهتر است که به این منطقه منتقل شود.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت