شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۲:۳۰:۵۹

مصرف‌کنندگان حمایت از تولید داخل را وجه همت خود قرار دهند

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: مصرف‌کنندگان حمایت از تولید داخل را وجه همت خود قرار دهند.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس:

مصرف‌کنندگان حمایت از تولید داخل را وجه همت خود قرار دهند

حوزه ورزش

مصرف‌کنندگان حمایت از تولید داخل را وجه همت خود قرار دهند

علی‌اکبر کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، با اشاره به نامگذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی اظهار کرد: مقام معظم رهبری در ادامه تاکیدات خود در سال‌های گذشته امسال نیز به مسئله اقتصادی تاکید کردند و با طرح موضوع حمایت از کالای ایرانی و تولیدات ملی این موضوع را مورد تاکید مجدد قرار دادند.

وی افزود: مقام معظم رهبری در سال‌های قبل تعابیر خود را در راستای اقتصاد بیان کرده‌اند قطعا حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی نیازمند یک عزم ملی است، باید در حوزه قانونگذاری نیز این موضوع مورد توجه قرار گیرد که خوشبختانه در حوزه قوانین و مقررات کاستی‌هایی وجود ندارد که بخواهد مانع جدی برای حمایت از کالای داخلی باشد.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در حوزه اجرایی دولت این وظیفه را دارد که  از بازار کشور و حوزه تجارت خارجی و جلوگیری از واردات بی‌رویه کالا حفظ و حراست کند.

کریمی خاطرنشان کرد: متاسفانه در حوزه واردات مشکلاتی وجود دارد، چرا که کالاهایی که به راحتی در داخل تولید می‌شوند مشابه آن ها وارد می‌شود و این امر قطعا ضربه سنگینی به تولید ملی خواهد زد.

وی با بیان اینکه مردم به عنوان صاحبان اصلی  اقتصاد کشور که مصرف کننده و متقاضی هستند، باید با غیریت ملی از بازار داخل حمایت کرده و جلوگیری از مصرف کالای خارجی را وجه همت خود قرار دهند، بیان داشت: این فرهنگ باید در بین مردم ترویج شود که حمایت از کالای ایرانی است که می‌تواند اقتصاد ملی را شکوفا و ایجاد اشتغال  کند.

 کریمی تاکید کرد: می‌توان با حمایت از کالای داخلی صادرات و فروش محصولات در خارج از کشور را افزایش داد.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت