جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۱:۰۸:۰۲

مشکل برق واحدهای صنعتی ساوه و زرندیه برطرف می‌شود

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: شرایط برای جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی در ساوه فراهم است و تنها مشکل ما در زمینه تامین برق است که با تقویت پست ۶۳ کیلووات این مشکل هم برطرف می‌شود.

مشکل برق واحدهای صنعتی ساوه و زرندیه برطرف می‌شود

"سنددار شدن خانه‌های ملی"

مشکل برق واحدهای صنعتی ساوه و زرندیه برطرف می‌شود

به نقل ازخبرگزاری تسنیم،محمدرضا منصوری با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان ساوه اظهار داشت: در شهرستان ساوه با توجه به ظرفیت‌هایی که دارد شرایط برای جذب سرمایه‌گذار فراهم است، بنابراین جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی در دو شهرستان ساوه و زرندیه را در دستور داریم.

وی افزود: مشکل عمده‌ای که سبب از دست دادن بسیاری از سرمایه‌گذارها در این دو شهرستان شد بحث برق آنها است که با فعال کردن پست 63 کیلووات دیگر مشکلی برای جذب سرمایه‌گذار نداریم.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اجرای 4 پروژه بزرگ و ملی را در شهرستان ساوه داریم که از جمله آنها می‌توان به ایستگاه  راه آهن ساوه-تهران، ساوه-همدان و ساوه مشهد اشاره کرد که گام مهم برای افزایش ایمنی و رفاه مردم در تسهیل تردد بین ساوه و دیگر شهرها است، از دیگر پروژه‌ها جاده گرمسار به مشهد را می‌توان نام برد که طول این پروژه 160 کیلومتر بوده و اجرای آن از زرندیه شروع شده، خوشبختانه قرارگاه خاتم‌الانبیاء به خوبی این پروژه را آغاز کرده و با اجرای آن انقلابی در راه‌های کشور به‌ویژه استان مرکزی که این جاده در شمال آن واقع شده به وجود می‌آید.

منصوری بیان کرد: در انتقال آب از سد دز که عملیات آبرسانی آن شروع شده و مشکل در بحث تامین لوله‌ها بود، با استفاده از فاینانس داخلی این مشکل برطرف شد اما از سرعت کار رضایت نداریم، با اجرای این پروژه 450 لیتر در ثانیه آب به سمت ساوه می‌آید به گونه‌ای که مشکل تامین آب مورد نیاز بخش صنعت، کشاورزی و شرب مردم شهرستان ساوه برطرف می‌شود.

وی ادامه داد: دیگر پروژه مهم در شهرستان ساوه، بیمارستان جایگزینی مدرس است که تنها شهر در کشور هستیم که بعد از 40 سال یک بیمارستان جدید در آن تاسیس می‌شود، بحث رنو فرانسه هم از دیگر پروژه‌هایی است که در حوزه اشتغال انقلابی در کشور و شهرستان ساوه ایجاد می‌کند و تلاش می‌کنیم که شاهد این اتفاق خوب در شهرستان ساوه باشیم.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت