جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۶:۴۰:۲۵

مشکلات کارگران با تزریق پول از سوی بانک مرکزی رفع نمی شود/حاج آقا مصطفی خمینی، آقازاده تشریفاتی نبود

آیت الله دری نجف آبادی گفت:با تزریق پول از سوی بانک مرکزی به شرکت های صنعتی که دچار بحران و رکود شده اند،مشکلات استان مرتفع نخواهد شد و با شرایط موجود هم نباید انتظار برداشتن گام های بلند از سوی دولت را داشته باشیم.

آیت الله دری نجف آبادی:

مشکلات کارگران با تزریق پول از سوی بانک مرکزی رفع نمی شود/حاج آقا مصطفی خمینی، آقازاده تشریفاتی نبود

انقلاب

مشکلات کارگران با تزریق پول از سوی بانک مرکزی رفع نمی شود/حاج آقا مصطفی خمینی، آقازاده تشریفاتی نبود

به نقل از اراک امروز؛ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی روز سه شنبه در جلسه شورای اداری استان با اشاره به نزدیک شدن ایام اربعین حسینی گفت: مراسم پیاده روی اربعین حسینی به عنوان بزرگترین اجتماع مذهبی جهان است و همه باید با همدلی و اتحاد در جهت هر چه باشکوه تر برگزار شدن مراسم امسال تلاش کنیم.

دری نجف آبادی اظهار کرد: برگزاری اجتماع بزرگ پیاده روری اربعین به عنوان پیروزی نظام اسلامی و جبهه مقاومت و ذلت جبهه کفر، داعش و آمریکای جنایتکار خواهد بود.

وی ادامه داد: استاندار و مسئولین استانی هم همکاری های لازم را برای برپایی موکب و اعزام ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز برای برگزاری هر چه باشکوه تر این مراسم داشته باشند.

امام جمعه اراک با اشاره به اینکه مراسم پیاده روی اربعین به صورت کاملا مردمی برگزار می شود اظهار کرد: مردم هم کمک های خودشان را برای پذیرایی هر چه بهتر از زائرین به اندازه توانشان ارائه کنند.

حاج آقا مصطفی خمینی آقازاده تشریفاتی نبود

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی به چهلمین سالگرد شهادت آیت الله سید مصطفی خمینی اشاره کرد و گفت: حاج آقا مصطفی از نیروهای باارزش انقلاب اسلامی بود و نقش و جایگاه ارزنده ای در نهضت حضرت امام(ره) داشتند.

دری نجف آبادی ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی مرهون شهادت آقا مصطفی و جریانی است که پس از شهادت و در بزرگداشت ایشان به راه افتاد.

وی اظهار کرد: جایگاه والای علمی ایشان به عنوان یک عالم و مجتهد بزرگ و از شاگردان برجسته حضرت امام قابل توجه است  و این نقش باید برای مردم بازگو شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی به ویژگی های شخصیتی حاج آقا مصطفی خمینی اشاره کرد و افزود: ایشان هرگز آقازاده تشریفاتی نبودند.

دستاوردهای چهل ساله انقلاب جمع آوری شود

امام جمعه اراک با اشاره به اینکه در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران هستیم گفت: مدیران دستگاه های اجرایی استان دستاوردهای چهل ساله انقلاب را جمع آوری و به مردم ارائه کنند.

وی با بیان اینکه کارهای بزرگی در استان در دوران انقلاب صورت گرفته است ادامه داد: باید تلاش های لازم صورت گیرد تا کارنامه درخشانی از دستاوردهای انقلاب در استان جمع آوری شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: هر چند در این مدت کاستی هایی هم وجود داشته است اما باید تلاش کنیم کاستی ها بر طرف شود و دستاوردهایی را هم که به دست آورده ایم اعلام کنیم.

دولت با برنامه ریزی خدمات صادقانه به مردم ارائه دهد

امام جمعه اراک با اشاره به اینکه دولت سه سال فرصت خدمت کردن به مردم را دارد افزود: دولت با برنامه ریزی از این فرصت برای خدمت صادقه به مردم استفاده و در جهت ارتقاء رشد علمی، خود اتکایی و ایجاد شاخص های تحول آفرین فعالیت کند.

وی با تاکید بر اینکه منابع و امکانات دولتی محدود و تعهدات سنگین است ادامه داد: در این شرایط صرفه جویی باید در راس کارهای دولتمردان قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی به صحبت های روز گذشته نوبخت مدیریت برنامه ریزی کشور اشاره کرد و گفت:کارد به استخوان نوبخت رسیده است که به این صورت حرف می زند شرایط کشور بحرانی است و همه باید به دولت برای عبور از این شرایط کمک کنند.

امام جمعه اراک موضوعات محیط زیست، آب و بیابانی شدن را از موضوعات مهم کشور عنوان کرد و افزود: این سه چالش به عنوان موضوعات مهم کشور است که اگر امروز برای آنها برنامه نداشته باشیم در سال های آینده با چالش های جدی روبه رو خواهیم شد.

دری نجف آبادی به مشکلات کارگری استان هم اشاره ای کرد و ادامه داد: مسئولان توجه داشته باشند که با تزریق پول از سوی بانک مرکزی به شرکت ها مشکلات استان مرتفع نخواهد شد بلکه باید فرهنگ بهره وری و جدی بودن در کار را ترویج دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تاکید بر اینکه حضور کارگران در خیابان ها مشکلات را حل نمی کند افزود: کارگران باید خودشان را برای کار و تلاش آماده کنند.

امام جمعه اراک با انتقاد از عملکرد دولت مبنی بر تصور اینکه با برجام می تواند مشکلات را کم کند افزود: آمریکا با جمهوری اسلامی ، شیعه و ملت ایران مشکل دارد و امروز این موضوع برای همگان روشن شده است.

وی با تاکید بر اینکه با شرایط موجود نباید انتظار گام های بلند از سوی دولت را داشته باشیم خاطر نشان کرد: برای پیشبرد اهداف باید از ظرفیت عظیم مردمی، کشاورزی، کارگری و اقشار مختلف مردم استفاده کنیم.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت