دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۰:۳۴:۲۹

مشکلات و موانع تولید و اشتغال برطرف می‌شود/ فقدان اختیارات مدیران شهرستانی مشکل آفرین است

استاندار مرکزی گفت: نباید اجازه دهیم در راه تولید و اشتغال مشکل و موانعی ایجاد شود و باید نحوه رفتار با سرمایه گذار و کارآفرین تغییر دهیم.

وعده استاندار مرکزی به مردم:

مشکلات و موانع تولید و اشتغال برطرف می‌شود/ فقدان اختیارات مدیران شهرستانی مشکل آفرین است

زمانی قمی

مشکلات و موانع تولید و اشتغال برطرف می‌شود/ فقدان اختیارات مدیران شهرستانی مشکل آفرین است

محمود زمانی‌قمی در جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی که در استانداری مرکزی برگزار شد با اشاره به تولید و اشتغال و همچنین اشتغال‌زایی در روستاها اظهار داشت: دولت از یک سال گذشته به منظور فراهم شدن اشتغال روستایی اشتغالزایی روستایی را پیگیری کرده و در این راستا معاون رئیس جمهور با مذاکره با مقام معظم رهبری و ارایه لایحه به مجلس موفق به کسب این مصوبه ارزشمند شده است.

وی افزود: نبود اشتغال در روستاها مهم‌ترین دغدغه‌های افراد پرتلاش روستاها است که با این مصوبه مشکلات پیش رو برطرف می‌شود.

استاندار مرکزی تصریح کرد: با توجه به اینکه مجلس شورای اسلامی با لایحه اعطای تسهیلات اشتغالزایی از صندوق توسعه ملی مبنی بر برداشت 1.5 میلیارد دلار به منظور ایجاد اشتغال روستایی موافقت کرد که این امر اشتغالزایی در روستاها را تسهیل می‌کند.

زمانی‌قمی بیان کرد: این استان جز استان‌های با تجربه در بخش روستایی است و مدیران با جدی گرفتن این مصوبه و جذب اعتبارات در تحقق سیاست‌ها و اهداف دولت گام بردارند.

وی ادامه داد: طولانی شدن صف مستمری بگیران در جامعه بدترین نحوه مدیریت این است و از این روی نهادینه کردن فرهنگ کار و تلاش در جامعه ضروری و نیازمند برنامه‌ای جامع است.

استاندار مرکزی عنوان کرد: دو سه برابر شدن مستمری خدمت محسوب نمی‌شود و توجه به این مقوله و ترویج این فرهنگ یعنی هدایت کشور به لبه پرتگاه است.

زمانی‌قمی خاطرنشان کرد: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان مجموعه ادارات دولتی باید از دادن افطاری با هزینه دولتی خودداری کنند و برای این‌گونه برنامه‌های تشریفاتی برنامه ریزی نشود، همچنین  تمامی مدیران و کارمندان دستگاه‌های اجرایی می‌توانند در مراسم جمع خوانی قرآن کریم که در مصلی بیت المقدس اراک برگزار می‌شود حضور یابند.

وی اضافه کرد: نظارت مستمر بر فعالیت واحدهای خدماتی در ایام ماه مبارک رمضان باید در دستور کار مجمع امور صنفی قرار گیرد زیرا حرمت ماه میهمانی خداوند باید حفظ شود.

استاندار مرکزی تصریح کرد: با توجه به سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) باید با برنامه‌ریزی مناسب این روز با شکوه هرچه بیشتر برگزار شود زیرا بنیانگذار کبیر انقلاب برگردن تک تک ملت ایران حق دارد و مسیر حرکت را در انقلاب اسلامی به نفع مردم کشور و جهان اسلام تغییر داد.

زمانی‌قمی بیان کرد: عدم توجه مدیران به سیاست‌های دولت دوازدهم قابل قبول نیست و مدیران باید به سیاست‌های دولت در تمامی زمینه‌ها توجه ویژه داشته باشند.

انتهای پیام/س

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت