دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۲:۳۰:۱۷

مشکلات صنایع استان مرکزی در فضای علمی کنفرانس ملی ساخت و تولید مطرح شود

مدیرکل دفتر امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری مرکزی گفت: مشکلات صنایع استان نیاز به مطرح شدن در فضایی علمی دارند که کنفرانس ملی ساخت و تولید فرصتی است تا از حاشیه آن برای واکاوی این مشکلات استفاده کرد.

مدیرکل امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری مرکزی:

مشکلات صنایع استان مرکزی در فضای علمی کنفرانس ملی ساخت و تولید مطرح شود

مشکلات صنایع استان مرکزی

مشکلات صنایع استان مرکزی در فضای علمی کنفرانس ملی ساخت و تولید مطرح شود

به نقل از تسنیم، محمود نعمتی ظهر امروز در جلسه شورای سیاست‌گذاری چهاردهمین کنفرانس ملی ساخت و تولید ایران در دانشگاه صنعتی اراک با اشاره به برگزاری این کنفرانس در اراک اظهار داشت: این کنفرانس فرصتی است تا بتوان مشکلات صنایع استان را ریشه‌یابی کرد بنابراین باید از این فرصت به منظور اثربخشی در صنایع استان و برطرف ساختن مشکلات آنها استفاده کرد.

وی افزود: مشکلات صنایع اراک هم باید در این کنفرانس دیده و برای برطرف‌سازی آنها چاره‌اندیشی شود، پس نکته قابل توجه در برگزاری این کنفرانس پرداختن به مشکلات صنایع استان در حاشیه کنفرانس و واکاوی این مشکلات است.

مدیرکل دفتر امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری مرکزی تصریح کرد: از این فرصت می‌توان استفاده کرد و با بهره گرفتن از ظرفیت نشست‌های تخصصی و علمی آن مشکلاتی را که امروز گریبان‌گیر صنایع هستند مورد کنکاش و واکاوی قرار داد.

نعمتی بیان کرد: مدیریت صنعتی در بروز مشکلات سهیم است با استفاده از فرصتی که این این کنفرانس در اختیار استان قرار می‌دهد نقش موارد مختلف در ایجاد مشکلات صنایع را شناخت و مشخص کرد که عامل چنین وضعیتی وجود تنگناهای اقتصادی بوده یا به روز نبودن علم و تکنولوژی موجود در صنایع است.

وی ادامه داد: مطرح شدن بحث‌های علمی در این کنفرانس زمینه‌ای است تا مشکلات صنایع را در فضایی علمی و تخصصی مطرح کرد و عامل اصلی بروز مشکلات را یافت.

مدیرکل دفتر امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری مرکزی عنوان کرد: بنابراین این کنفرانس باید به گونه‌ای پیش برود که زمینه طرح مسائل و مشکلات بخش صنعت در آن فراهم شود و بتوانیم با طرح  مسائل و مشکلات در فضای علمی راهکارهای عملی و اثربخش بیابیم.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت