پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۸:۳۹:۴۲

مشکلات بخش صنعت ناشی از مشکلات مالی است

استاندار مرکزی با بیان اینکه مشکلات بخش تولید و صنعت استان مرکزی احصا می‌شود گفت: مشکلات بخش صنعت ناشی از مشکلات مالی و برخی ناشی از بحران اقتصادی است.

استاندار مرکزی:

مشکلات بخش صنعت ناشی از مشکلات مالی است

مشکلات صنعتی

مشکلات بخش صنعت ناشی از مشکلات مالی است

به نقل ازخبرگزاری تسنیم،سید علی آقازاده شامگاه شنبه در دیدار با صنعتگران استان مرکزی اظهار داشت: برخی از مشکلات بخش صنعت ناشی از مشکلات مالی و برخی ناشی از بحران اقتصادی است که برگزاری چنین جلساتی می‌تواتد در برطرف سازی این مشکلات موثر باشد.

وی افزود: به طور حتم این بحران اقتصادی هم برطرف می‌شود اگر تمام بخش‌ها با هم انسجام داشته باشند زیرا کشوری که توانست با انسجام داعش را شکست دهد به طور قطع با انسجام از بحران اقتصادی هم می‌تواند عبور کند.

استاندار مرکزی تصریح کرد: ما هم به عنوان نماینده دولت در کنار صنعتگران هستیم، مشکلات آنها را احصا می‌کنیم و در راستای برطرف کردن این مشکلات نهایت تلاش خود را به‌کار می‌گیریم.

آقازاده بیان کرد: شما صنعتگران همه سربازان و فرماندهان جبهه اقتصادی و صنعتی این کشور هستید و ارزش کار شما کمتر از سربازانی نیست که به جنگ با دشمنان می‌روند.

وی ادامه داد: زیرا اگر شما مانع از بیکاری یک کارگر شوید و نگذارید که بیکار شود و به تباهی بیفتد کار بسیار بزرگی انجام داده‌اید که ثواب اخروی دارد.

استاندار مرکزی عنوان کرد: خوشبختانه دستگاه‌ها کمک خوبی دارند و برخی از دستگاه‌ها نظیر بانک‌ها، تامین اجتماعی و امور مالیاتی بیش از توان خود و حدی که دولت به آنها اجازه داده به بخش صنعت کمک می‌کنند.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت