شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۹:۲۴:۲۶

مشارکت مردم استان مرکزی در رزمایش کمک مومنانه مثال زدنی است

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه مشارکت مردم استان مرکزی در رزمایش کمک مومنانه مثال زدنی است گفت: استان مرکزی نسبت به جمعیت آن بیش از استان های دیگر در خصوص رزمایش کمک مومنانه مشارکت داشته و این نتیجه عملکرد ستاد استانی و مشارکت مردم است.

استاندار مرکزی:

مشارکت مردم استان مرکزی در رزمایش کمک مومنانه مثال زدنی است

سید علی آقازاده استاندار استان مرکزی در آیین رزمایش بسیج کارمندان با اشاره به رزمایش کمک مومنانه گفت: بعد از بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر انجام رزمایش کمک مومنانه و مواسات با محوریت دفاتر نماینده ولی فقیه در استان ها این رزمایش در دستورکار قرار گرفت و همه مجموعه استان برای تحقق ۱۰۰ هزار بسته هدفگذاری شده پای کار آمدند.

وی افزود: خوشبختانه با مشارکت دستگاه ها به خصوص سپاه روح الله و بسیج توانستیم در فرصت کم به تحقق ۱۰۰ هزار بسته دست پیدا کنیم و پیش بینی می کنیم تا پایان ماه مبارک رمضان به دوبرابر و حتی سه برابر رقم هدف گذاری شده برسیم.

استاندار مرکزی با بیان اینکه امروز می بینیم با مشارکت پایگاه های بسیج خوشبختانه از رقم ۱۰۰ هزار بسته هدف گذاری شده فاصله زیادی پیدا کردیم،گفت: این بسیار قابل تقدیر است که جا دارد از زحمات فرمانده سپاه روح الله و مشارکت بسیجیان در این خصوص تقدیر و تشکر لازم را به عمل آوریم.

وی با اشاره به اینکه استان مرکزی نسبت به جمعیت آن بیش از استان های دیگر در خصوص رزمایش کمک مومنانه مشارکت داشته و این نتیجه عملکرد ستاد استانی و مشارکت مردم است،افزود: شهرستان های استان هم مشارکت خوبی در برگزاری رزمایش داشتند و این کار بزرگ که برای اولین بار به این گستردگی انجام می شود نتیجه هوشمندی ها و تدابیر مقام معظم رهبری است که به موقع مطرح و انجام شد.

استاندار مرکزی تصریح کرد:از ابتدای شیوع کرونا خوشبختانه در استان مرکزی یک جهاد و بسیج عمومی ایجاد شد که این به برکت وجود تفکر بسیج مردمی است که همه پای کار آمدند و بسیج ادارات هم در این ایام خوب درخشیدند.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: به دلیل فشار اقتصادی که هم ناشی از مسائل اقتصادی و هم ناشی از کرونا می باشد، نیاز است این رزمایش استمرار داشته باشد و رمز موفقیت رزمایش کمک مومنانه این است که مستمر باشد تا بتوان برای افراد و خانواده هایی که آبرومند هستند و در این ایام برای آنها مشکلاتی ایجاد شده از آنها دستگیری شود و تا حدودی به معیشت آنها کمک کنیم.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت