چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۷:۲۶:۱۱

مسابقات کشتی بزرگسالان مرکزی با قهرمانی اراک و ساوه پایان یافت

مسابقات انتخابی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان استان مرکزی با قهرمانی تیم ساوه در کشتی آزاد و پنجم مرداد اراک در کشتی فرنگی پایان یافت.

مسابقات کشتی بزرگسالان مرکزی با قهرمانی اراک و ساوه پایان یافت

کشتی بزرگسالان مرکزی

مسابقات کشتی بزرگسالان مرکزی با قهرمانی اراک و ساوه پایان یافت

به نقل از مهر، مسابقات انتخابی کشتی آزاد و فرنگی استان مرکزی روز پنجشنبه با شرکت ۱۷۰ ورزشکار از شهرستان های استان مرکزی در قالب ۱۲ تیم در کشتی آزاد و هفت تیم در کشتی فرنگی، در سالن اختصاصی کشتی مجموعه ورزشی شهدای پنجم اراک برگزار شد.

براساس این گزارش، در کشتی آزاد با شرکت ۱۰۵ کشتی گیر، در وزن ۵۷ کیلوگرم حسین حسنی از تفرش، وزن ۶۱ کیلوگرم محسن مقدسی آزاد، وزن ۶۵ کیلوگرم حسن بیگی از شهدای پنجم مرداد اراک، ۷۰ کیلوگرم میلاد یوسفی از ساوه، وزن ۷۴ کیلوگرم کیانوش محمدی از شهید حمزه، ۷۹ کیلوگرم امیرحسین صادقی از دلیجان، ۸۶ کیلوگرم احسان واحدی از شهدای پنجم مرداد، وزن ۹۲ کیلوگرم علیرضا حسینی از خنداب، وزن ۹۷کیلوگرم سیدمهدی جعفری از مدافعان حرم مرزیجران و در وزن ۱۲۵ کیلوگرم تورج صفایی از تختی اراک مقام های نخست را کسب کردند.

در رده بندی تیمی کشتی آزاد هم ساوه، شهدای پنجم مرداد اراک و دلیجان به ترتیب عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

همچنین در کشتی فرنگی با شرکت ۶۵ ورزشکار در قالب هفت تیم، در وزن ۵۵ کیلوگرم حامد راهبی رهبر از شهدای پنجم مرداد، وزن ۶۰ کیلوگرم ابوالفضل شمسی از شهدای پنجم مرداد، وزن ۶۳ کیلوگرم محمد نجاتی از دلیجان،  وزن ۶۷ کیلوگرم رضا قهرمانی زاده از جوانان اراک، وزن ۷۲ کیلوگرم بهزاد بیگی از دلیجان، وزن ۷۷ کیلوگرم محمد عزیزی از جوانان، وزن ۸۲ کیلوگرم علیرضا غلامی فر آزاد، ۸۷ کیلوگرم علی ابراهیمی از کارگران اراک، وزن ۹۷ کیلوگرم اکبر صابری از آلومینیوم و در وزن ۱۳۰ کیلوگرم محمد جمالی از ساوه سکوی نخست را جایگاه خود قرار دادند.

در رده بندی تیمی هم تیم شهدای پنجم مرداد اراک در جایگاه نخست ایستاد، جوانان اراک نایب قهرمان شد و شازند مقام سوم را به خود اختصاص داد

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت