دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۱:۳۹:۴۵

مسابقات ورزشی جام رمضان در استان مرکزی آغاز شد

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: مسابقات جام رمضان در رشته های مختلف ورزشی از روز شنبه در این استان آغاز شد.

مسابقات ورزشی جام رمضان در استان مرکزی آغاز شد

جام رمضان

مسابقات ورزشی جام رمضان در استان مرکزی آغاز شد

عابد حقدادی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: بیش از 10 هزار ورزشکار در قالب 500 تیم ورزشی در مسابقات جام رمضان استان مرکزی حضور دارند.
وی، با بیان اینکه مسابقات ورزشی جام رمضان بعد از اذان مغرب و عشاء و ضیافت افطار برگزار می شود، ادامه داد: این مسابقات پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد و به تیم ها و نفرات برتر این دوره از رقابت ها جوایز ارزنده ای اهداء می شود.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی بیان کرد: در مجموع 163 برنامه فرهنگی و ورزشی ویژه ماه مبارک رمضان در این استان برگزار می شود که 143 عنوان از این برنامه ها ویژه آقایان و بقیه در حوزه بانوان برگزار می شود.
وی اظهار کرد: ورزشکارانی که به طور اصولی در ماه مبارک رمضان به فعالیت های ورزشی بپردازند و از تغذیه مناسب استفاده کنند، دچار مشکلات گوارشی و قند خون نمی شوند.
حقدادی اضافه کرد: ورزش قبل از افطار بهترین زمان برای سوزاندن چربی است، زیرا بدنی که بیش از16 ساعت مواد غذایی به آن نرسیده، آمادگی از دست دادن چربی های زائد را دارد و ورزشکارانی که به دنبال کاهش وزن هستند می توانند در زمان افطار با چای شیرین و پنیر و مقداری خرما و یک غذای سبک روزه خود را افطار کنند.
بیش از یکصد هزار ورزشکار در استان مرکزی به صورت سازماندهی شده زیر نظر 470 هیات ورزشی فعالیت می کنند.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت