سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۷:۰۷:۱۳

مسابقات قهرمانی شمشیربازی جوانان کشور در اراک پایان یافت

مسابقات قهرمانی شمشیربازی نوجوانان و جوانان کشور که با شرکت ورزشکارانی از ۲۱ استان در اراک جریان داشت، با شناخت نفرات و تیم های برتر پس از سه روز مبارزه به کار خود پایان داد.

مسابقات قهرمانی شمشیربازی جوانان کشور در اراک پایان یافت

شمشیربازی نوجوانان و جوانان

مسابقات قهرمانی شمشیربازی جوانان کشور در اراک پایان یافت

به نقل از مهر، مسابقات شمشیربازی قهرمانی نوجوانان و جوانان کشور در اسلحه سابر، اپه و فلوره با شرکت ۱۴۹ ورزشکار از ۲۱ استان کشور که از سه روز گذشته در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک آغاز شده بود، سر انجام با تعیین تیم ها و نفرات برتر عصر شنبه به کار خود پایان داد.

براساس این گزارش، طی این رقابت ها در رده سنی جوانان در اسلحه سابر با ۴۷ شرکت کننده، پس از انجام ۱۳۵ بازی، نیما زاهدی از تهران، احمدرضا شهمیری از مازندران مقام های اول و دوم راکسب کردند و امیر احمدی امینی از تهران و هادی نعیمی از اردبیل به طور مشترک سوم شدند.

در اسلحه اپه با شرکت ۵۹ نفر و ۱۶۵ بازی محمد رضایی طادی از اصفهان و حمیدرضا رزاقی از خراسان جنوبی مقام های اول و دوم را به خود اختصاص دادند و سپهر زاهدی از تهران و محمد عارف دانشمند از خراسان جنوبی به طور مشترک سوم شدند.

همچنین در اسلحه فلوره با شرکت ۴۳ شرکت کننده و طی ۱۱۱ بازی، هادی رضوی نیا از آذربایجان غربی مقام نخست را به دست آورد، آرش ملک ثابت از یزد نایب قهرمان شد، عیرضا فتاحی از فارس و حسین شعاع زاده از آذربایجان غربی به طور مشترک سوم شدند.

در رده بندی تیمی هم، در اسلحه سابر، تهران بر سکوی نخست تکیه زد، اردبیل عنوان نایب قهرمانی را برازنده خود کرد، یزد و مازندران به طور مشتر ک سوم شدند.

در رده بندی تیمی اسلحه اپه هم، اردبیل مقام نخست را کسب کرد، آذربایجان غربی در جایگاه دوم قرار گرفت و اصفهان و خراسان جنوبی به طور مشترک سوم شدند.

در رده بندی تیمی اسلحه فلوره نیز یزد و اصفهان مقام های اول و دوم را کسب کردند و اردبیل و آذربایجان غربی به طور مشترک سوم شدند .

گفتنی است در پایان این مسابقات، به نفرات برتر حکم و مدال و به تیم های برتر کاپ قهرمانی اعطا شد

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت