جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۲:۰۱:۱۷

مسابقات بوکس بزرگسالان استان مرکزی در اراک پایان یافت

مسابقات انتخابی بوکس بزرگسالان استان مرکزی با شرکت ۶۵ بوکسور و شناخت نفرات برتر در اراک پایان یافت.

ورزشی؛

مسابقات بوکس بزرگسالان استان مرکزی در اراک پایان یافت

مسابقات انتخابی بوکس بزرگسالان استان مرکزی روز جمعه با شرکت ۶۵ بوکسور از شهرستان های اراک، ساوه، خمین، محلات، دلیجان، فراهان، شازند و کمیجان با هدف شناخت نفرات برتر برای شرکت در رقابت های بوکس بزرگسالان قهرمانی کشور در اراک برگزار شد.

بر اساس این گزارش، رقابت‌ها در هشت وزن در سالن اختصاصی بوکس مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک پیگیری شد، که در نهایت در وزن ۵۶ کیلوگرم فرهاد اعلایی پور از اراک، در وزن ۶۰ کیلوگرم سجاد پارسا از اراک، وزن ۶۴ کیلوگرم عابد رحمتی از اراک، ۶۹ کیلوگرم بهادر کرمی از ساوه، وزن ۷۵ کیلوگرم جواد اعلایی پور از اراک، وزن ۸۱ کیلوگرم رضا اعلایی از کمیجان، وزن ۹۱ کیلوگرم فریدون امیدی از ساوه و وزن به اضافه ۹۱ کیلوگرم محسن سمیعیان از خمین مقام های نخست را کسب کردند.

در این رابطه دبیر هیات بوکس استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: نفرات برتر این رقابت ها بر اساس نظر کمیته فنی هیات بوکس استان مرکزی، برای آماده سازی جهت حضور در مسابقات قهرمانی کشور که از پانزدهم ماه آینده به میزبانی اهواز برگزار می شود، دعوت خواهند شد.

احمد میرزایی افزود: همچنین احمد علی خرم، احمد میرزایی، محمد آنجفی، مهدی فرخنده، علی الماسی، حمید صفایی، حمید حاج عباسی، آیت روحی، داود روزبه و علی کهلود داوری مسابقات را بر عهده داشتند.

گفتنی است احمد میرزایی به عنوان مسئول برگزاری مسابقات و محمود خانمحمدی به عنوان کمیته فنی بر این رقابت ها نظارت داشتند. مسابقات زیر نظر هیات بوکس استان مرکزی برگزار شد.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت