پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۲۲:۵۴:۳۵

مسابقات بدمینتون پیشکسوتان استان مرکزی در اراک پایان یافت

مسابقات انتخابی بدمینتون پیشکسوتان استان مرکزی با حضور ۴۰ ورزشکار و با شناخت نفرات برتر در اراک پایان یافت

ورزشی؛

مسابقات بدمینتون پیشکسوتان استان مرکزی در اراک پایان یافت

مسابقات انتخابی بدمینتون پیشکسوتان استان مرکزی روز جمعه با شرکت ۴۰ ورزشکار از شهرهای اراک، خمین، دلیجان، ساوه و مهاجران در اراک برگزار شد.

براساس این گزارش، در نهایت در رده سنی ۳۵ تا ۴۹ سال، آرش دلاوری از دلیجان، حمزه پایمردی از اراک عناوین اول و دوم را کسب کردند. علی حیدری از اراک و مجید میرزایی از خمین به طور مشترک سوم شدند. در رده سنی ۴۰ تا ۴۴ سال هم، احمد رضا حری از اراک اول شد، مبین حسنی از اراک به مقام دوم دست یافت، مرتضی میرزایی از خمین و مرتضی حسینی از دلیجان به طور مشترک سوم شدند.

به گزارش مهر، در رده سنی ۴۵ تا ۴۹ سال نیز، پرویز ابراهیمی و حسین دلاوری هر دو از دلیجان اول و دوم شدند، مهدی درویشی و محمود جلالی راد هر دو از اراک به طور مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند.

در رده سنی ۵۵ تا ۵۹ سال بهزاد آرمان فر از اراک بر سکوی نخست ایستاد، محمود رسوخی از ساوه نایب قهرمان شد، اصغر هاشمی از دلیجان و سعید ناجی از اراک به طور مشترک سوم شدند. در رده سنی ۶۰ به بالا هم، ماشاالله محمدزاده از دلیجان و محمدعلی طیبی راد از ساوه اول و دوم شدند.

همچنین در حاشیه این رقابت‌ها، یک دوره بازی دو نفره برگزار شد که در پایان آرش دلاوری و مرتضی حسینی از دلیجان مقام اول را کسب کردند. پرویز ابراهیمی و اصغر هاشمی از دلیجان دوم شدند. مرتضی آزادخانی، بهزاد آرمانفر به همراه محمدرضا نمکیان و محمدرضا حری همگی از اراک به طور مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند.

مرتضی آزادخانی، دبیر هیأت بدمینتون استان مرکزی به خبرنگار مهر، گفت: نفرات برتر انفرادی این مسابقات به رقابت های قهرمانی کشور که از تاریخ ۲۶ تا ۲۸ دی ماه جاری به میزبانی شهر ساری برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

وی افزود: محسن عمرانی به عنوان سرداور، سیدعلی بنی جمالی، مبین حسینی، حمید میرزایی، آرش دلاوری، عرفان محمدزاده، ماشالله محمدزاده، محمود رسوخی و سجادی دلیانی داوری مسابقات را برعهده داشتند.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت