دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۰:۲۴:۰۷

مسئولان و دولتمردان باید بدانند که انقلاب اسلامی در نزد آنان امانت است

در این بیانه آمده است: مسئولان و دولتمردان باید در راه نیل به اهداف بزرگ و والای امام راحل و رهبر معظم انقلاب از هر گونه تک روی و تزلزل پرهیز کرده و از تجمل گرایی، اشرافی گیری، غفلت و غرور اجتناب کنند و با استعانت از خداوند متعال، عنایات امام زمان(عج) و ارواح طیبه شهدای گرانسنگ برای سربلندی ایران اسلامی تلاش کنند.

بیانیه نماینده ولی فقیه در استان مرکزی به مناسبت 14 خرداد؛

مسئولان و دولتمردان باید بدانند که انقلاب اسلامی در نزد آنان امانت است

14 خرداد

مسئولان و دولتمردان باید بدانند که انقلاب اسلامی در نزد آنان امانت است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با صدور بیانیه ای به مناسبت سالروز جانگداز بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، اعلام داشت: 14خرداد یادآور روزهای حزن و اندوه برای بزرگ مرد الهی و مبارز نستوهی است که انقلاب شکوهمند اسلامی را به عنوان بزرگترین رویداد تاریخ قرن با تکیه بر فرهنگ عظیم عاشورا و مکتب سیدالشهدا(ع) و پشتیبانی کرد و به پیروزی رساند.
در این بیانیه آمده است: امام خمینی(ره) با رهبری حکیمانه و عالمانه خود عظیم ترین حماسه مردمی و شگفت انگیزترین پدیده قرن حاضر را به خلق حکومت دینی برخاسته از اراده مردم را طراحی و پایه گذاری کرد و منابع استکبار و صهیونیزم جنایتکار را در منطقه به چالش کشید.
در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: 14 خرداد بهترین فرصت برای بازخوانی آرمان های امام راحل برای مردم و مسئولان است تا همه بدانند که کارگزاران نظام تا چه میزان در مسیر آرمان های امام راحل گام برداشته و مبانی و اهداف آن پیر مراد را تا چه اندازه جامه عمل پوشانده اند.
در ادامه این پیام آمده است: امام خمینی (ره) با انقلاب اسلامی فصل جدیدی در تاریخ اسلام، منطقه و جهان گشود و به همه آزادیخواهان جهان آموخت که با عزم و اراده و پشتیبانی مردمی می توان از شرف و عزت ملی دفاع کرد.
در ادامه این بیانیه آمده است: مسئولان و دولتمردان باید از ارداه پولادین بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی الگوبرداری کرده و با تکیه بر ظرفیت ها علمی، پژوهشی، صنعتی و کشاورزی زمینه آبادانی ایران اسلامی را فراهم کنند و با وحدت کلمه و پیروی از خلف صالح امام راحل یعنی رهبر معظم انقلاب زمینه عزت و اقتدار هر چه بیشتر ایران اسلامی را فراهم کنند.
در بخش دیگری از این بیانه آمده است: مسئولان و دولتمردان باید در راه نیل به اهداف بزرگ و والای امام راحل و رهبر معظم انقلاب از هر گونه تک روی و تزلزل پرهیز کرده و از تجمل گرایی، اشرافی گیری، غفلت و غرور اجتناب کنند و با استعانت از خداوند متعال، عنایات امام زمان(عج) و ارواح طیبه شهدای گرانسنگ برای سربلندی ایران اسلامی تلاش کنند.
در ادامه این بیانیه آمده است: مسئولان و دولتمردان باید بدانند که انقلاب اسلامی در نزد آنان امانت است و باید با تمام وجود برای سربلندی این موهبت الهی تلاش کنند.
به همین مناسبت، آیین سالگشت ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب در زادگاه و بیت تاریخی ایشان در شهر خمین از ساعت 18:30 روز یکشنبه 14 خردادماه 96 و در شهر اراک نیز از ساعت 18:30 در محل مصلای بیت المقدس برگزار خواهد شد.
همچنین آیین سالگرد قیام خونین 15 خرداد از ساعت 18:30 روز دوشنبه مورخ 15 خردادماه96 با سخنرانی آیت‌الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در محل مصلای بیت المقدس اراک برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت