چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۱:۱۲:۱۵

مسئولان به مطالبات مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانند

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: مسئولان باید مطالبات مقام معظم رهبری را جامه عمل بپوشانند و برای اجرای مطالبات مقام معظم رهبری تلاش کنند.

مسئولان به مطالبات مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانند

مجامع بین‌المللی

مسئولان به مطالبات مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانند

به نقل از تسنیم،آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی صبح امروز در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی با اشاره به ابزار کار دولتمردان اظهار داشت: از ابزارهای مفید برای دولتمردان استفاده زیاد از ظرفیت‌های فکری، انسانی و سرمایه‌ای و تکیه کردن بر برنامه‌های اقتصادی و اشتغال است و دولت دوازدهم باید بیشتر برنامه‌های خود را در جهت پیشبرد امور اجرایی کشور قرار دهد.

وی افزود: دولت یازدهم عملکرد قابل قبولی را در بسیاری از سرفصل‌ها داشته اما باید در کمترین فرصت‌ها اهداف و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و راهکار بهبود زندگی را عملی کرد که این امر تکلیف دولت یازدهم را سنگین‌تر کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: باید با کمک همه بخش‌ها در کنار دولت برای رسیدن به اشتغال و رونق اقتصادی و بهبود سطح کیفی زندگی و زندگی مردم تلاش کرد و افراد باتجربه، کارآمد و درستکار را در مسیر توسعه و بالندگی کشور را به‌کار گرفت.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب نقشه رسیدن به اهداف ارزشمند نظام جمهوری اسلامی ایران را با بیان راهبرد اقتصاد مقاومتی و توصیه فرهنگی و اجتماعی ترسیم فرمودند و همه مردم ایران باید با تقویت وحدت و انسجام، تکیه بر داشته‌های خود کرده و حرکتی با عزمی راسخ بر جاده سازندگی داشته باشیم.

وی اضافه کرد: ایجاد اشتغال مولد، تقویت بنیه اقتصادی مردم و مقابله با انواع آسیب های اجتماعی از قبیل طلاق و اعتیاد از مهمترین خواسته‌های رهبر معظم انقلاب و ملت مومن ایران اسلامی است و مسئولان کشوری در هر رده و جایگاهی تکلیف دارند که با خلاقیت، برنامه های علمی اثربخش و نظارت های جدی در راستا نقش آفرینی کنند.

نخبگان کشور الگوسازی و هدایتگری جامعه را برعهده گیرند

امام جمعه اراک عنوان کرد: الگوسازی برای هدایت‌گری امور کشور و باز کردن گره از مشکلات باید بر اساس فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی باشد که این امر مهم را باید نخبگان فکری و اجرا کنندگان کشور عملی شود.

وی ادامه داد: ایجاد اشتغال سبب بالا بردن وضعیت اقتصاد مردم و مقابله کردن با انواع آسیب‌های اجتماعی مانند طلاق و اعتیاد که یکی از مهمترین خواسته‌های رهبری و ملت ایران است و مسئولان کشوری در هر سمت و جایگاهی که هستند باید با خلاقیت خود و برنامه‌های علمی مفید و نظارت دقیق در این امر کمک کنند.

آیت الله دری نجف آبادی اضافه: در مسئولان اجرایی و فرهنگی کشور عملکرد هوشیارانه همراه با تدبیر و دلسوزی در راستای تحقق یافتن اهداف نظامی اسلامی کاملا مشخص است و باید از این فرصت به‌خوبی استفاده و آن را به توسعه تبدیل کرد.

وی خاطرنشان کرد: از دیگر وظایف مدیران اجرایی کشور نگهداری ارزش‌های انقلاب، آرمان‌های امام راحل و شهدا هستند و این انقلاب امانت در دست ما است که مردم و مدیران انقلاب تکلیف سنگینی را در حفظ و نگهداری از حریم ارزش‌های دینی بر عهده دارند.

امام علی(ع) بهترین الگو برای دولتمردان است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: امام علی(ع) بهترین الگو برای دولتمردان است، باید مدیران و مقامات اجرایی و فرهنگی استان خلل و نقاط آسیب‌پذیر فرهنگی در مناطق متفاوت را شناسایی و برنامه‌هایی برای برطرف کردن آنها به‌کار ببرند، در نظام اسلامی مسئولیت‌ها موقتی است پس باید در امر خدمت به مردم غنیمت شمرده شود زیرا مردم سرمایه‌های نظام هستند و بهترین نوع خدمت کردن حق آنها است.

آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: رشد 8درصدی برای اقتصاد کشور در برنامه ششم توسعه در نظر گرفته‌اند که این امر با خروج از روزمرگی و تکیه کردن روی ظرفیت‌های داخلی تحقق می‌یابد.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت