چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۲:۲۵:۲۵

مسئولان در قبال خانواده‌های شهدا و ایثارگران مسئولیت سنگینی دارند

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی گفت: بزرگترین سد و مانع ورود دشمن به میهن روحیه ایثارگری است، امیدواریم بتوانیم با ارتقاءبخشی باتدبیر و امید دادن رضایت‌مندی را کسب کنیم.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی:

مسئولان در قبال خانواده‌های شهدا و ایثارگران مسئولیت سنگینی دارند

خانواده‌های شهدا

مسئولان در قبال خانواده‌های شهدا و ایثارگران مسئولیت سنگینی دارند

زهرا امینی ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی بانوان ایثارگر بهزیستی استان مرکزی اظهار داشت: بزرگترین سد و مانع ورود دشمن به میهن روحیه ایثارگری است، امیدواریم بتوانیم با ارتقاءبخشی باتدبیر و امید دادن رضایت‌مندی را کسب کنیم.

وی افزود: باید همه درراستای حفظ  آرمان‌ها، هویت و اقتدار دفاع مقدس تلاش کنیم و آن را به نسل‌های بعدی انتقال دهیم، ایثارگران بهزیستی مرجع و الگوی استقامت و پایداری بوده‌اند و برای ما برکت هستند.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی تصریح کرد: ایثارگران باید برای شان و جایگاه خود ارزش قائل باشند و درراستای ترویج فرهنگ ایثار با رفتار و عمل خود گام بردارند.

امینی با اشاره به ضرورت تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌ خانواده شهدا گفت: خون شهیدان والامقام و صبر و بردباری خانواده‌های بزرگوار آنان، عزت، اقتدار، امنیت و سربلندی را برای نظام جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آورده است.

وی بیان کرد: حضور در جمع خانواده معزز شهدا افتخاری بس عظیم است و امیدواریم خداوند به ما توفیق دهد تا بتوانیم ادامه‌دهنده راه شهیدان عزیزمان باشیم.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی ادامه داد: باید قدردان پدران، مادران و همسران شهدا و جانبازانی باشیم که دین خود را به انقلاب و اسلام ادا کرده‌اند و در تمام گذرگاه‌های تاریخی در صحنه حضور پیدا کرده‌اند.

امینی عنوان کرد: همه مسئولان و مدیران در قبال خانواده‌های شهدا و ایثارگران مسئولیت سنگینی دارند، شهدا و ایثارگران و خانواده‌های آنان، الگوهای جاودانه برای ملت ایران هستند و ما ملزم هستیم به‌عنوان یک وظیفه دینی و ملی، فرهنگ ایثار و شهادت  را حفظ و ترویج کنیم و امروز هرچه داریم به برکت خون شهدا و صبوری خانواده‌های معزز ایشان و ایثارگری رزمندگان دلاور است که سوختند تا روشنایی بخش امروز ما باشند.

به‌گزارش تسنیم، در پایان این نشست از بانوان ایثارگر با اهدای لوح و کارت هدیه تقدیر شد.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت