جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۸:۴۳:۲۸

مسئولان در هر جایگاهی باید تابع قوانین باشند

منصوری گفت: اگر کسی با نادیده گرفتن قوانین بخواهد به جایگاهی برسد که لیاقتش نیست به صلاح جامعه نیست و مسئولین در هرجایگاهی موظف هستند باید قوانین را رعایت کنند.

نماینده مردم ساوه در مجلس:

مسئولان در هر جایگاهی باید تابع قوانین باشند

زیرساخت انرژی

مسئولان در هر جایگاهی باید تابع قوانین باشند

به نقل از تسنیم، محمدرضا منصوری ظهر امروز در نشست خبری با اشاره بر ضرورت حفظ وحدت اظهارداشت:در بحث انجام کار وقتی بحث خدمت مطرح باشد با هیچ کس اختلاف نداشتیم زندگی من نسبت به مرکز شهر فرقی نکرده  مسئولین در هرجایگاهی موظف هستند قوانین را رعایت کنند.

وی افزود: ماهم از وضعیت موجود راضی نیستیم زیرا اگر راضی باشیم انگیزه از دست می‌رود و ما از افراد خوب حمایت خواهیم و مایه افتخار ما هستند ولی اگر کسی با نادیده گرفتن قوانین بخواهد به جایگاهی برسد که لیاقتش نیست نباید مسئولیت قبول کند.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر حمایتی از استاندار کردیم وبرای برخی خوشایند نبوده چون خوب کار کرده و به حوزه انتخابیه ما توجه داشته ومتاسفانه به سبب بی‌مهری برخی دوستان تمایلی برای حضور در این استان را ندارند.

منصوری بیان کرد: به طور قطع بعد از ایشان مشخص می‌شود اگر کسی با کسی مشکل دارد نباید به نحوی برخورد کند که نظام آسیب ببیند خیلی از مسائل اگر بی‌پرده گفته شود بهتر است و متقاعد کردن تک به تک افراد ممکن نیست.

وی ادامه داد: ملاقات حضوری منتخبان مردم و دیگر مسئولان با مردم ضروری است اگر این مهم کمتر اتفاق می‌افتد به سبب دست و پاگیر بودن ومشکلات است، در طول یک‌سال گذشته تلاش زیادی برای حضور مسئولان و وزار برای حوزه انتخابیه داشتیم و رغبتی برای رسانه‌ای کردن عملکرد و اقدامات خود نداشتیم زیرا آن را وظیفه خود می‌دانیم.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: 400 روستا در حوزه انتخابیه ما وجود دارد و مشکلات بسیاری‌در شهر وروستاهای این دوشهرستان وجود دارد ونسبت به مشکلات آنها و موضوعات مختلف ان اشراف داریم و این را قبول داریم که با وضعیت مطلوب فاصله زیادی داریم با وجود کمبود اعتباراتی که برای برطرف کردن مشکلات داریم در تلاش برای جذب صدرصدی اعتبارات هستیم.

منصوری عنوان کرد: خبرنگاران به عنوان پل ارتباطی مردم ومسئولان خدمات خوبی را به مردم عرضه می‌کنند و ما سپاسگزار زحمات آنها هستیم ونقش مهمی برای برطرف کردن مشکلات در کنار مسئولان دارندو نسبت به مشکلات آنها بی‌توجه نیستیم.

وی اضافه کرد: برگزاری کنگره‌های ملی و بین المللی در شهرستان ساوه از برنامه‌های در دست اقدام است.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت