سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۰:۳۶:۱۰

مسئولان برای برطرف کردن مشکل بیکاری در خمین برنامه‌ریزی کنند

نماینده مردم خمین در مجلس با بیان اینکه مسئولان برای برطرف کردن مشکل بیکاری در خمین برنامه‌ریزی کنند گفت: رفتار آمریکایی‌ها موید شکست و فروپاشی ابهت و قدرت این کشور است.

نماینده مردم خمین در مجلس:

مسئولان برای برطرف کردن مشکل بیکاری در خمین برنامه‌ریزی کنند

مشکل بیکاری

مسئولان برای برطرف کردن مشکل بیکاری در خمین برنامه‌ریزی کنند

به نقل از تسنیم، محمدابراهیم رضایی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس اظهار داشت: شهدا و ایثارگران حق بزرگی بر گردن همه ما دارند و با گذشتن از جان و مال خود کشور را از شر دشمنان نجات دادند و تهدید جنگ را به یک فرصت برای کشور تبدیل کردند و در این برهه حساس این وظیفه ما است که یاد وخاطره این ایثارگری‌ها را به نسل کنونی که جنگ را درک نکرده اند منتقل کنیم.

وی با اشاره به وضعیت اقتصادی شهرستان و نرخ بیکاری در خمین افزود: رهبر معظم انقلاب در سال‌های اخیر مکرر در پیام‌های خود بر بحث اقتصاد مقاومتی تاکید فرمودند و برطرف کردن موانع تولید و ایجاد اشتغال امروز نخستین اولویت کشور معرفی فرمودند و ما نیز به عنوان اعضای یک پیکر باید با تعامل وهمکاری در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی حرکت کنیم.

رضایی تصریح کرد: هرکس در هر مقام و پستی که هست باید به تکلیف خود عمل کند و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید کارکنان خود را توجیه کنند و در جهت حل مشکلات مردم و به‌ویژه حل مشکل اشتغال در شهرستان تلاش کنند.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی بر اهمیت حمایت از سرمایه‌گذاری در خمین تاکید کرد و گفت: امروز حمایت از سرمایه‌گذار و رونق اقتصاد در شهرستان به یک ضرورت برای مسئولان شهرستان تبدیل شده است.

رضایی خطاب به اعضای منتخب شورای اسلامی دوره پنجم شهر های خمین وقورچی باشی افزود: امسال اعتبارات شهرستان خمین یک جهش خوبی نسبت به سال‌های گذشته داشته است و می‌طلبد که اعضای شورا با اتحاد و همدلی و دوری از هرگونه گرایش سیاسی از این فرصت مغتنم برای توسعه و سازندگی شهرستان استفاده کنند.

وی با اشاره به سخنان رئیس جمهور امریکا علیه ملت ایران بیان کرد: رفتارهای رئیس جمهور آمریکا نشان از ناراحتی آمریکا از پیشرفت‌های ایران دارد و سخنان سخیف ترامپ نشان از عصبانیت وی از ایران است و قرائن و شواهدی است که نشان می‌دهد که این ابهت آمریکا در حال شکست و فروپاشی است.

رضایی خاطرنشان کرد: ایران هیچ‌گونه نگرانی از دشمن خارجی ازجمله آمریکا ندارد و ما باید مواظب تهدیدهای داخلی باشیم و همه چون ید واحد برای توسعه کشور چرخه تولید را حمایت کنیم و برای ایجاد اشتغال تلاش کنیم.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت